דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

חוקרי יד טבנקין בשידור חי בפייסבוק וברדיו!

״פריפריה משדרת״ - שידור חי בפייסבוק וברדיו; תערוכות נפלאות
יד טבנקין

____________...

חברינו למיזם הנפלא של פה-ריפריה משדרת, כדי להגיע אליכם בשידור חי עם החוקרים שלנו שחוקרים קבוצות צעירים שפועלים למען חברה טובה יותר. חלקם חוקרים את הקבוצות השיתופיות שמוצאות דרכי ביטוי והגשמה שונות וחלקם חוקרים את הקבוצות שמנסות לפעול בערוצים פוליטיים. אלה גם אלה, חדורי מוטיבציה לעשות ככל יכולתם להשפיע לטובה על החברה הישראלית. זה לא סוד שהמציאות מכתיבה לנו התארגנות מחודשת- מרחוק. קשה לנו עם הריחוק וקשה לנו שאנחנו לא פוגשים אתכם פנים אל פנים. אנחנו מקווים שהמשדר הזה, שמביא איתו הרבה עשייה של טוב והרבה תקווה, שניתן לצפות בו בשידור חי גם בדף הפייסבוק של יד טבנקין, יגרום לכם לשעתיים של נחת והשראה.
התכניות של ״פריפריה משדרת״ מעמיקות בכל פעם בנושא אחר, עם סיפורים מעוררי השראה לצד מוזיקה מעולה. המארחות הן שתי צעירות שובות לב, הדס אלעד, שמנהלת את קהילת צעירי הגליל התחתון בארבע השנים האחרונות. יזמית חברתית בנשמה ומאמינה שהלוקלי החברתי בהכרח יביא את החוסן הכלכלי שלנו. גרה בחפציבה, למרגלות הגלבוע, נוסעת כל בוקר ממש לאט מאחורי משאיות בכבישי הגליל התחתון, אבל לא מחליפה את הנוף והשקט הזה בעד כלום. שני הדר, אשת תקשורת, כותבת, יזמית חברתית וקהילתית, מעצבת גרפית, חולמת ומזיזה הרים. קיבוצניקית מהחותרים בעבר ובלב, מושבניקית משדמות דבורה כבר לא מעט שנים. חולמת למצוא זמן לכתיבת הספר שלה. עולם.

אנחנו מפרגנים להן ושמחים על שיתוף הפעולה, להתראות במשדר
ביום רביעי הקרוב!!


תערוכות נפלאות אצל ידידינו במוזיאונים הקיבוציים
אם אתם יוצאים מהבית ובין חדשות לחדשות, עמימות ומצב קורונה, רוצים להרחיב את הנשמה והלב, אנחנו ממליצים לכם על תערוכות אמנות במוסדות העמיתים שלנו. אנחנו מפרגנים להם על כך שבתוך כל הטירוף שנוצר פה, הם שוקדים ומצליחים לרגש אותנו עם אמנות טובה.

צירופים 2020 - במרכז גוטסמן לתחריט בקיבוץ כברי

 
 

____________...

 

התערוכה פתוחה
ימים א' - ה' 8:00 - 16:00 (כדאי לתאם מראש) ימי שבת וחג 11:00 - 15:00
ימי שישי - בתיאום בלבד. 04-9952713/ 052-8011559
 
במשכן לאמנות בקיבוץ עין חרוד מאוחד יש תערוכות נפלאות של מיכאל קובנר- מראות כפולי אפיק; אלי שמיר-גבולות, אורנה בו עמי-צרור חיים ועוד, עם מפגשים עם האמנים ומגוון פעילויות.

בגלריה GH גבעת חביבה לאמנות יש תערוכה המגביה עוּף - Flying Upward - צביקה אלטמן - Svika Altman תערוכת יחיד של הפסל צביקה אלטמן, המסכמת שנים של פיסול ומחקר בחומר וברוח, ומעל שנה של תעופה במרחבי התודעה. בשבת ה-15.8- מפגש עם צביקה אלטמן בתערוכה בעקבות הספר דרך האמן. 

גם בבית אורי ורמי נחושתן באשדות יעקב מאוחד, חזרו לפעילות ופתוח בשבת. שיחה עם האוצר והחוקר רון ברטוש על יצירתו של גרשון קניספל והקרנת הסרט 'בשורות' של נורית אביב, יתקיים בשישי 7.8.20 בשעה 11:00. ההשתתפות בהרשמה מראש בלבד ומספר המקומות מוגבל.
 
 

הפעם אנחנו בסימן פריפריה, שמצליחה על אף המצב הכאוטי מסביב ועל אף הקשיים, להציע לנו איכות והרבה טוב. לפי מה שאנחנו מכירים מהארכיון שלנו ומהמחקר שלנו, הם עשו את זה במשך עשורים רבים, וגם את זה אנחנו שמחים להגיד בימים אלה.

נאחל לכולנו בריאות טובה, חזרה לשגרה ולהתראות בשידור ביום רביעי הקרוב 5.8.2020 בשעה 11:00

 

  

בשם כל בית יד טבנקין,
פז אלניר, מנכ"לית
Paz.elnir@yadtabenkin.org.il

יד טבנקין | Israel

הסר | דווח כספאם

נשלח באמצעות תוכנת ActiveTrail

 

הוספת תגובה חדשה