דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

שומרים על האנדרטה לזכר חללי הקיבוצים

ראשי אגף ההנצחה במשרד הביטחון ביקרו השבוע באנדרטת הקיבוצים לשם המשך שיפור הנראות ותחזוקתו. צוות הביקורת התרשם מפעילות העמותה באתר, והציון שנקבע על ידי הצוות היה טוב מאוד
שומרים על האנדרטה לזכר חללי הקיבוצים

בתחילת השבוע התקיים באנדרטה לחללי הקיבוצים במועצה האזורית מגידו ביקור של נציגי אגף ההנצחה במשרד הביטחון בראשות הרצל שמואל ובהשתתפות אשר הלפרין, דינה הילרוביץ – מפקחת ארצית על בינוי אנדרטאות, יו"ר יד לבנים הקיבוצי-אירית בר נתן והממונה על האנדרטה מטעם התנועה הקיבוצית והמועצה האזורית איציק שפרן. 

המשלחת סקרה את ההשקעות שבוצעו השנה, בינהן הקמת משטח טקסים, הצבת מצלמות מעקב, שילוט בשתי שפות ואישרה את ביצוע התשלום עבורן למועצה לאחר שכל האסמכתאות כבר התקבלו.(כ – 100 אש"ח) כמו כן, אושרה העברת שארית התקציב השוטף לחשבון המועצה בסך 45 אש"ח. לשנת 2021 אושר תקציב שוטף של 95 אלף ש"ח בדומה לשנה זו.

בנוסף אושרו השקעות להתקנת כריזה ותאורה סולארית בהיקף של כ – 25 אש"ח וכן כ – 40 אלף ש"ח להחלפת חלק מהגדרות המקיפות את האנדרטה בגדר דקורטיבית יותר. שפרן מציין כי סכומים להשקעות אלה כבר אושרו בשנת 2019 אך לא נוצלו עד כה.

ומסכם: "שמחנו על ביקור מוצלח של אנשי משרד הבטחון, ומהמשתתפים הביעו הערכה לתחזוקת האתר והפעולות שנעשות בו. ביחד עם גורמי המועצה שתומכת ומעורבת בכל שנדרש, נקדם את ביצוע ההשקעות שאושרו ואת המשך התחזוקה השוטפת של האתר".

הוספת תגובה חדשה