דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מוכרת כלבו במרחביה הותקפה בשוקר חשמלי

מזכ"ל התנועה: "ארדן חייב להתעורר לפני שיהיה מאוחר מדי"
זליגר מבריח את הפורצים. מתוך אתר ynet

בשעות הערב של יום שלישי השבוע נכנסו רעולי פנים לכלבו בקיבוץ מרחביה, תקפו את המוכרת באמצעות שוקר חשמלי ושדדו ממנה כסף. המוכרת נפגעה קלות (לא נזקקה לטיפול רפואי), החשודים נמלטו מהמקום ברכב.
לדברי המשטרה, השוטרים שהוזעקו למקום ערכו סריקות ופרסו מחסומים לאיתור הרכב והחשודים.
כזכור, לפני שבוע נתקל יעקב זליגר (75) מחפץ חיים בפורצים והבריח אותם כשירה על הרצפה סמוך אליהם. אולם כשהתלונן במשטרה על הפריצה, השוטרים החרימו את אקדחו והודיעו לו כי הוא חשוד בשימוש בלתי חוקי בנשק. בתיעוד האירוע שהתרחש לפני שבועיים והגיע לידי ynet, נראה זליגר מזהה את הפורצים נכנסים למחסן שבבעלותו, יורה לרצפה ומצליח להבריח אותם. זליגר, שזו הפעם החמישית שפרצו לחווה שלו בשנים האחרונות, דורש שיחזירו לו את האקדח וזועם על התנהלות המשטרה: "התייחסו אליי כמו לאחרון הפושעים", אמר לאתר.
לאחר האירוע השבוע התייחס מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר, לשני האירועים ולפשיעה במרחב הכפרי בכלל - "הקיבוצים, המושבים והמרחב הכפרי הפכו ליעד מועדף לעבריינים. השר לביטחון פנים מזניח באופן קיצוני את רוב שטחה של המדינה. לצערי, כאשר המשטרה כן מתערבת בפשיעה כזאת היא עושה זאת מאוחר מדי, וכמו שראינו בשבוע שעבר, בחפץ חיים, במקום להילחם בפשיעה הם נאבקים נגד מי שמבקש להגן על רכושו. ארדן תתעורר! תנער את המשטרה שתתחיל להגן על אזרחי ישראל לפני שיהיה מאוחר מדי".
כידוע, קיבוצים רבים סובלים מידי שבוע מפריצות, גניבת כספות וציוד חקלאי ועומדים חסרי אונים נגד תופעות אלו.

הוספת תגובה חדשה