דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

בית ודרך – הקיבוצים ממשיכים

גם ברמת השופט הצטרפו לקיבוצים אחרים שהחליטו לפעול כנגד עוולות בחברה הישראלית והגיבו למקרי האלימות הקשים האחרונים שהסעירו את המדינה. ביום שבת האחרון התכנסו כ-200 חברים ותושבים מכל הגילאים והמינים לצעדה קיבוצית אשר קראה 'לא לאלימות'
צילום: סמנתה קרצמר / סוזן רז

לאורך החודשים האחרונים הקפידו ברמת השופט על הנחיות המדינה בקשר לקורונה, ובו בזמן הקפידו גם להישאר פעילים ולייצר אירועים תרבותיים ייחודיים ומתאימים לתקופה. אירוע מיוחד כזה נולד אצל מנהלת התרבות, סוזן רז שפיתחה מיומנות להגיב לקצב האירועים הדינמי בקיבוץ ובארץ. נוכח אירועי האלימות בתקופה האחרונה, החליטו הקיבוץ ומנהלת הקהילה, אריאלה חן על פעילות תרבותית מסוג אחר.

לקראת הצעדה הודפסו חולצות אדומות למשתתפות ולמשתתפים, כאשר ועל צד אחד נכתב 'ברמת השופט אנחנו אומרים לא לאלימות' ועל הצד האחר 'ברמת השופט אנחנו אומרות כן לאהבה ולסובלנות'.
 

פעילות זו מצטרפת לפעולות נוספות שמתרחשות בקיבוץ כמו השתתפות מכובדת של חברים בהפגנות מחאה על עוולות בחברה הישראלית. כמו כן, בעלון הקיבוץ יש מדור קבוע שעליו אחראית חברת הקיבוץ והממונה על הטרדות מיניות בקיבוץ, אורלי תורן גבאי, ובו היא מעודדת ומנחה על קיום שיח הנוגע למיניות בריאה בכל גיל.

הוספת תגובה חדשה