דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ברוכים המצטרפים

לאחרונה התחדשה התנועה הקיבוצית בשני פעילים חדשים: נטע מור (כנרת) הצטרף לאגף כלכלה וינהל את מחלקת קרקעות, בנייה ושיוך דירות בקיבוצים. עידו רבינוביץ' (החותרים) הצטרף לאגף חינוך וירכז את המפעלים החינוכיים

נטע מור (מימין) ועידו רבינוביץ'. ברוכים המצטרפים!
נטע מור (מימין) ועידו רבינוביץ'. ברוכים המצטרפים!

נטע (51), נשוי+4, החליף בתפקיד את דגן יראל, שהתמנה למנכ"ל התאחדות יצרני החלב. נטע בעל תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת בר אילן והוא בוגר התכנית למנהלי קהילה בקיבוצים של המרכז האקדמי רופין והתנועה הקיבוצית, קורס מנהיגות וניהול קהילה מתקדם מטעם מכללת כנרת ומרכז "שדמות" וקורס ניהול מוניציפאלי וכלכלי ליישוב הכפרי מטעם מכללת כנרת ומשרד החקלאות ופיתוח הכפר. ניסיונו התעסוקתי כולל את ניהול המפעל למוצרי תמרים של קיבוצו - "חצר כנרת", מנהל קהילה ויו"ר ועד ההנהלה בקיבוצו ומנהל קהילה בחפצי-בה, תפקידיו השונים הקנו לו ניסיון באישור ההחלטות הפנימיות בנושא שיוך הדירות וסיום הטיפול התכנוני בוועדה המקומית ומול רמ"י, הוצאה לפועל של שכונת בנים, הן בהיבט התכנוני והן בהיבט של תקנון קליטה מותאם, אישור מודל כלכלי חדש בפנסיה ובהתנהלות הכלכלית עם עסקי הקיבוץ.

ניתן ליצור עמו קשר בדוא"ל: Neta.mor@tkz.co.il או בטלפון: 050-7991605.

עידו (45), נשוי+4, החליף בתפקיד את גיא גרסול, שנבחר למנהל תחום החינוך החברתי-קהילתי באגף ("שבילים). בהשכלתו הוא דווקא הנדסאי מכונות מטעם מכללת רופין, ועד לשנת 2019 עבד במפעל "צורון" של מעגן מיכאל, המתמחה בייצור ובעיבוד עדין של חלקי מתכת לשוק הביטחוני ושוק המיקרואלקטרוניקה, ובאגף תכנון הנדסי של חברת החשמל. מאז שנת 2019 ניהל עידו את מערכת החינוך הבלתי פורמלי בקיבוצו, החותרים, מכיתה א' ועד י"ב הכוללת כ-200 ילדים וצוות של 12 עובדים. התפקיד כלל קשר רציף עם הילדים וההורים, תכנון וניהול תכנית עבודה שנתית ותקציב של כמיליון ש"ח ועבודה מול הנהלת הקיבוץ, מחלקת נוער במועצה האזורית חוף הכרמל, מינהל חברה ונוער במשרד החינוך ועוד.

ניתן ליצור עמו קשר בדוא"ל: ido.r@tkz.co.il או בטלפון: 054-3675549.

הוספת תגובה חדשה