דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הכינו צוותיכם (החינוכיים) לקיץ - נכנסים לשבוע השלישי

תקופת הקיץ, והחופש הגדול בתוכה, היא התקופה האינטנסיבית ביותר בשנת הפעילות של החינוך החברתי. על מנת להתכונן לקראתה כמו שצריך, מערך ההדרכה של אגף חינוך בתנועה הקיבוצית שמח להזמין את צוותי החינוך החברתי בקיבוצים לחודש שלם של מפגשי הכנה, העשרה ופיתוח מיומנויות מקצועיות לקראת החופש הגדול לצוותי החינוך החברתי . כי אין דבר כזה להיות יותר מדי מוכנים...
הכינו צוותיכם (החינוכיים) לקיץ - שבוע שלישי

פעילות הקיץ ותכנית החופש הגדול הם שיאה של עשייה חינוכית הנמשכת לאורך כל השנה. פעילות הקיץ מאפשרת הרחבה לפעילות השגרתית המתקיימת במהלך השנה, ומפגש חברתי אינטנסיבי המשלב שגרה שונה, רגעי שיא ואתגרים. על מנת שיגיעו יותר מוכנות ומוכנים לפעילות הקיץ, במהלך חודש מאי יוכלו הצוותים להעשיר את ארגז הכלים שלהם במגוון רחב של מפגשי זום מרתקים, המיועדים למנהלות ומנהלי, מדריכות ומדריכי החינוך החברתי קהילתי בקיבוצים. בין נושאי המפגשים השונים: מתן כלים לקראת בניית תכנית החופש, "דימוי גוף, הפרעות באכילה ותפקיד מערכת החינוך", מיניות בגיל הנעורים, שיתוף ורתימת הורים בחופש, שילוב ילדים עם קשיי התנהגות והשתלבות ועוד.

אסנת חביב גל, מנהלת פיתוח תוכן, מחקר והדרכה באגף חינוך של התנועה הקיבוצית: "החופש הגדול כשמו כן הוא - מזמן הרבה "זמן חינוך". אלו הם מרחבי זמן משמעותיים לעשייה חינוכית וחברתית. על צוותי החינוך החברתי מוטלת משימה חשובה - שבאה לידי ביטוי בעבודתם - יצירת חוויית ערך ומשמעות לכולם. ככל שהצוות החינוכי יגיע מדוייק יותר ומוכן ככל הניתן לחופשת הקיץ, כך הוא יוכל להפוך את הקיץ לזמן משמעותי יותר לקבוצה ולפרטים בה....וגם לצוות".

המפגשים הם ללא עלות אך מחייבים הרשמה מראש. מוזמנות ומוזמנים לבחור את הנושאים המעניינים אתכן.ם, להירשם ולהצטרף למפגשים מרתקים ומעשירים. שימו לב ליום ולשעה של כל אחד מהמפגשים. קישור לזום ישלח לנרשמים לפני המפגש לנרשמים. 

לחצו כאן לתכנית המפגשים

לחצו כאן להרשמה
 

תכנית השבוע השלישי:

ביום ראשון, 14/5, יתקיימו שני מפגשים:

  • בשעה 11:00 יתקיים המפגש הקיץ בתוך קופסה-בניית תוכנית קיץ, בהנחיית אורי פלד נקש. המפגש מיועד למנהלי.ות חינוך בלבד
  • בשעה 17:00 אומנות ה- reaching out - להגיע אל בני נוער שלא מגיעים בחופש, בהנחיית עוזי ליונבך

ביום שלישי, 16/5, בשעה 11:00, יתקיים מפגש עם נעה שחר פיצר בנושא ליווי הצוות בחודשי הקיץ.
ביום רביעי, 17/5, בשעה 16:00,יתקיים מפגש נוסף עם מירי גולן, והפעם בנושא מיניות בריאה ומוגנות מינית בכיתות ד'-ו'.
ביום חמישי, 18/5, יתקיימו שני מפגשים:

  • בשעה 10:00 יתקיים מפגש נוסף (לבקשת הקהל) עם ליטל שדה, בנושא בניית תוכנית קיץ למדריכים
  • בשעה 11:00 יתקיים מפגש עם סימי חבלין בנושא דימוי גוף, הפרעות אכילה ותפקיד מערכת החינוך. המפגש מיועד למנהלות ומנהלי חינוך בלבד.

הוספת תגובה חדשה