דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הכר את המועמדת לתפקיד מזכ"ל התנועה: הדס דניאלי ילין

בישיבת מועצת התנועה הקיבוצית שהתקיימה בשבוע שעבר הציגו את עצמם באופן רשמי המועמדים לתפקיד מזכ"ל התנועה הקיבוצית. בשבועות הקרובים נעשה היכרות עם המתמודדים ומשנתם. הבחירות ייערכו בתאריך 13.2.24, וההצבעה תהיה בכל הקיבוצים - ידנית (בקלפי) ודיגיטלית. את כל הפרטים הטכניים תעביר במסודר ועדת הבחירות
הדס דניאלי ילין. צילום: אוראל כהן
הדס דניאלי ילין. צילום: אוראל כהן

אני: הדס דניאלי ילין, חברת קיבוץ יגור. נשואה להרן ואם ל-3 בנות.

השכלה: אני בעלת MA בפסיכולוגיה ארגונית מהטכניון.

תפקידים קודמים: מילאתי שורה של תפקידים שהכשירו אותי לתפקיד ראשת התנועה הקיבוצית:

מנכ"לית התנועה הקיבוצית ומשנה למזכ"ל התנועה הקיבוצית, מנהלת קהילה בקיבוץ סער, יו"ר קיבוץ אלונים, יועצת ארגונית לכ-60 קיבוצים במשך 17 שנה, מנכ"לית שדולת הנשים בישראל, חברת דירקטוריון בהנהלה הכלכלית של יגור ובחברת לגין בע"מ, חברה בוועד מנהל ובדירקטוריונים של ארגוני חברה אזרחית, חינוך, תרבות בתנועה הקיבוצית ומחוצה לה, וארגונים כלכליים של התנועה הקיבוצית. 

למה אני מתמודדת? במוצאי שבת ה-7 לאוקטובר, מתוך הקושי, ההלם והכאב, החלטתי שהגיע הזמן לשנות את החיים שלנו בקיבוץ ובמדינה. לכן החלטתי להתמודד על ראשות התנועה הקיבוצית. אהפוך אותה לעדכנית ורלוונטית לחיים שלנו כאן בארבע השנים הבאות. תנועה שפועלת למען כל חבריה. תנועה ששמה את הפריפריה במרכז. תנועה שמייצרת רוח של גאווה ואחווה. תנועה של פעילות ועשייה ולא של עסקנות וג'ובים. תנועה של ערכים, תנועה שעוסקת במהות ובליבה של החיים הקיבוציים. תנועה שתהיה הגב האמיתי של החברים והחברות, שתעבוד בשביל כולם. תנועה שתהיה הקול האמיתי שלכם, הקיבוצניקים והקיבוצניקיות.

7 העקרונות שלי לניהול התנועה: הנהגה והובלה, הצבת הערכים הקיבוציים במרכז העשייה והחינוך: חקלאות והתיישבות, דמוקרטיה ליברלית, שוויון, מדינת רווחה סוציאל דמוקרטית הוגנת וצודקת, סולידריות וערבות הדדית, אהבת אדם, ואהבת הארץ, חיבור מחדש: בתוכנו, ובמרחב בו אנו חיים, הפריפריה במרכז, חיזוק הקהילתיות, איחוד וראייה מערכתית, גיוון, פתיחות והרחבת השורות. אני קוראת לכם להשתתף בבחירות, וב-13 בפברואר בוחרים מנהיגה לשם שינוי. 

הוספת תגובה חדשה