דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הלך לעולמו אהרון בן חורין, מנכ"ל משקי עמק יזרעאל לשעבר

בן חורין, חבר קיבוץ עין השופט, היה מנכ"ל הארגון הכלכלי האזורי 'משקי עמק יזרעאל' במשך קרוב לשני עשורים והיווה עמוד תווך מרכזי ביותר בקיבוצו ובכל האזור. הוא נפטר בטרם עת בגיל 71, לאחר מאבק במחלת הסרטן, והובא למנוחות ביום ראשון בבית העלמין בקיבוצו
אהרון בן חורין ז"ל

אהרון מילא תפקידים מרכזיים בקיבוץ ובאזור - מרכז הרפת לאחר השחרור מהשירות הצבאי בסיירת שריון, גזבר הקיבוץ ומפעליו, מנהל מפעל הקיבוץ - 'אלתם' במשך שנים רבות, מרכז משק בסוף שנות התשעים, מנכ"ל משקי עמק יזרעאל בין השנים 2000-2018 ויו"ר הקיבוץ עד יומו האחרון.

מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר, כתב בדף הפייסבוק שלו בצער רב על מותו של אהרון, וסיפר על היכרותם לפני שני עשורים שיצרה שיתוף פעולה שהוביל לשורת צעדים למען קיבוצים בעמק יזרעאל, ושיאה בעת שכיהן בתפקיד יו"ר התאחדות הארגונים הכלכליים הקיבוציים ואהרון היה חבר מכובד ומשמעותי בפורום. "אהרון היה איש כלכלה וניהול מצוין, מענטש אמיתי, שידע לקבל החלטות קשות וענייניות גם ברגעים לא קלים. יהי זכרו ברוך", ספד לו.

ראש המועצה האזורית מגידו וחבר עין השופט, איציק חולבסקי, ספד גם הוא: "אהרון היה חכם, קפדן, עם יכולת פיננסית מעולה וחוש הומור משובח. היה לנו שיתוף פעולה מצויין והחברות העמוקה ארוכת השנים בינינו באה לידי ביטוי גם בעת הסכמות וגם בעת מחלוקות".

אהרון היה נשוי לרחל, ולהם שלושה ילדים – עמית, גיא וחן, ונכדים.

התנועה הקיבוצית וחבריה משתתפים בצער המשפחה והקיבוץ.

הוספת תגובה חדשה