דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הצטרפו גם אתם.ן למסלול הישיר לעיצוב מנהיגות אזורית 

התנועה הקיבוצית והמועצה הציונית בישראל מודיעות בזאת על פתיחת ההרשמה למחזור השני של תכנית מנהיגות העתיד במרחב האזורי -"המסלול". אנחנו מחפשים את הנבחרת של המנהיגות והמנהיגים הבאים שרוצים להשפיע על המרחב האזורי שבו הם חיים, במטרה ליצור קבוצה שתפעל יחד ובנפרד מתוך ערכים משותפים ליצירת מרחב אזורי טוב יותר
 הצטרפו גם אתם.ן למסלול הישיר לעיצוב מנהיגות אזורית

התכנית מיועדת לקיבוצניקיות וקיבוצניקים המעורבים בקהילה הקיבוצית/האזורית מעוניינים להשפיע במרחב האזורי ולהשתלב בתפקידים מנהיגותיים במועצות האזוריות והארגונים הכלכליים. משתתפי ומשתתפות התכנית יזכו להיכרות מעמיקה וידע על המרחב האזורי והגופים הרלוונטיים בו, כגון המועצות האזוריות והארגונים הכלכליים, בדגש על החיבור למרחב הקיבוצי והכפרי, וירכשו ארגז כלים משמעותי לעתיד.

בין הנושאים שבהם עוסקת התוכנית: השפעת התפיסות הכלכליות והחברתיות בישראל על השלטון המקומי, התנועה הקיבוצית-עבר, הווה ועתיד, מבוא לשלטון המקומי והמבנה הדו- רובדי, סוגי ישובים במרחב הכפרי ומנופי השפעה חיצוניים, מליאת המועצה, קואופרציה, ארגונים כלכליים אזוריים וכלכלה אזורית, שיתוף ציבור ועוד.

התוכנית מורכבת מתשעה מפגשים שבועיים, במהלך החודשים נובמבר (2022) עד ינואר (2023), בין השעות 15:00-20:00. על המשתתפים להתחייב לנוכחות של לא פחות מ-80% מהמפגשים, וההשתתפות מותנית בראיון קבלה. המפגשים ייערכו בבית התנועה הקיבוצית, יקום. מוזמנים ומוזמנות להצטרף אלינו לתכנית חדשנית, מעניינת ואפקטיבית.

עפרי רביב, ראש אגף צעירים ומעורבות בחברה של התנועה הקיבוצית: "השפעת המרחב האזורי, ובמיוחד המקום המרכזי של המועצות האזוריות בחיינו בקיבוץ, הולכת ועולה עם השנים, והקשרים במרחב הכפרי הינם משמעותיים וחשובים לקיבוץ, לחברים ולחברות. אנו רואים חשיבות רבה בפיתוח המנהיגות האזורית וקידומה כבסיס לפיתוח הקיבוצים והמרחב הכפרי כולו. זהו כר נרחב לעשייה משמעותית המשפיעה על הקיבוץ, המרחב הכפרי והמדינה ומהווה בסיס להצמחת מנהיגות ערכית גם ברמה הארצית".

מועד פתיחת התכנית: 09.11.22

מחיר למשתתף: 500 ₪.

להרשמה: לחצו כאן

לפרטים נוספים: רותם שניצקי - 050-4233584

הוספת תגובה חדשה