דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

התנועה מרחיבה את העיסוק המקצועי בתחומי ביטוח הבריאות בקיבוצים

110 ממלאי תפקידים מהקיבוצים העוסקים בביטוחי הבריאות וביטוחים אחרים, מנהלי קהילה ואנשי הנהלת חשבונות השתתפו ביום שלישי במפגש הסברה והדרכה על ניהול רשימת מבוטחי הקיבוץ, צירוף מבוטחים חדשים וחיזוק הקשר המקצועי עם ממלאי התפקיד הרלוונטיים
צילום מסך מהמפגש
הסברה על יתרונות הפוליסה הייעודית.

מארגני המפגש מטעם התנועה הקיבוצית - עו"ד רעות גולדסטין, מנהלת פוליסת הבריאות הקולקטיבית של התנועה הקיבוצית - "מגן בריאות מורחב לקיבוץ", ועו"ס ארנון בוכבינדר, ראש מטה פנסיה וביטחון סוציאלי, הזמינו את אחראי ביטוח הבריאות בקיבוצים למפגש העשרה מקצועי בשיתוף עם מחלקת קולקטיב של "משקי טנא", סוכנות הביטוח המלווה את הפוליסה, שהיא ביטוח בריאות פרטי קולקטיבי ייעודי לחברי הקיבוצים ובני משפחותיהם, ולקיבוציהם, המתנהל מתוך התפיסה של הערבות ההדדית. הפוליסה מנוהלת בחברת הביטוח הראל, נותנת שירותים לכ-78 אלף מבוטחים מ-218 קיבוצים, וגודלה מאפשר למקסם את יתרונותיה לטובת כיסויים רחבים בעלות אטרקטיבית.

את המפגש הובילה עו"ד גולדסטין ולקחה בו חלק פעיל גם אינה סגל ממחלקת קולקטיב בריאות במשקי טנא, אשר סיפקה הסברים והבהרות לגבי מילוי הטפסים הרלוונטיים וסוגיות מקצועיות נוספות הקשורות לנושא ניהול רשימת המבוטחים בכל קיבוץ.

במפגש הוסבר כי בשונה מביטוח בריאות פרטי מסוג "פרט", שמבוטחים יכולים "לרכוש מהמדף" אצל חברות הביטוח לפי רצונם וצרכיהם, את הביטוח שלנו יכולים לרכוש עבור חבריהם רק קיבוצים החברים בתנועה הקיבוצית. הקיבוץ מנהל את רשימת מבוטחיו בפוליסה, הוא האחראי לצרף מבוטחים חדשים לרשימה שלו, לפי החלטותיו ותנאי הפוליסה, והוא האחראי גם להורות על גריעת מבוטחים בהתאם לצורך. חלק מהייחודיות של ביטוח זה, היא למשל האפשרות לצרף מבוטחים חדשים לרשימה בתקופה של "חלון הזדמנויות", ללא צורך בהצהרת בריאות וחיתום רפואי. מבוטחים חדשים לעניין זה יכולים להיות לדוגמה תינוקות שנולדו, בני/בנות זוג "חדשים" של חברי הקיבוץ, מצטרפים לחברות בקיבוץ ועוד. הכל כמובן בהתאם לתנאי ההצטרפות המצוינים בפוליסה.

"זו הפעם הראשונה שנערך מפגש ייעודי שכזה, והוא עורר צורך ועניין עבור 110 אנשי מקצוע מקיבוצים רבים שהקשיבו במשך שעה וחצי, שאלו, האירו והעירו", מציין בוכבינדר, "בהתאם לשאלות ומשובים שהתקבלו מהמשתתפים, נבחן עריכת מפגשים מקצועיים נוספים עבור ממלאי התפקידים העוסקים בתפעול ביטוחי הבריאות בקיבוצים". 

לחצו כאן לצפייה בהקלטת המפגש


*מצ"ב למטה המצגת שהוצגה במפגש וטופס הצטרפות לפוליסה של התנועה הקיבוצית

הוספת תגובה חדשה