דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

יאללה לקלפי!

שנת הקורונה התחילה בדיוק לפני שנה, בבחירות מועד ג'. והנה, עברה שנה ואנחנו עומדים בפני בחירות מועד ד'. למרות זאת, וחרף כל הבעיות והקשיים, מנכ"לית התנועה, הדס דניאלי-ילין, עדיין סבורה שייאוש הוא לא תכנית עבודה, וקוראת בטור מיוחד לקיבוצניקים ולקיבוצניקיות לצאת ולהצביע גם הפעם
לכו להצביע

זו הייתה שנה קשה, מלאת אתגרים, ובעיקר שנה שלאחריה רובנו מרגישים שנדרש שינוי משמעותי במסלול בו הולכת המדינה. לפעמים נדמה שהכל פה השתבש והתעקם. מעל ל-6000 מתים, משבר כלכלי שאת אותותיו עדיין לא חווינו אך הגזרות הכלכליות ינחתו עלינו בקרוב, משבר אמון קשה בהנהגה, פגיעה בזכויות הבסיסיות ביותר בדמוקרטיה. כל אלה היו מנת חלקנו בשנה הזו.

יחד עם זאת, זו הייתה שנה של התעוררות, שנה בה נוכחנו לדעת כמה הערכים שבהם אנחנו, הקיבוצניקים והקיבוצניקיות מאמינים, עדיין חשובים ומשמעותיים. כמה חשובה הערבות ההדדית, הקהילתיות, וכמה חשובים המוסדות שהוקמו בראשית המדינה על ערכי הסוציאליזם ומשרתים אותנו נאמנה עד היום: מערכות הבריאות, קופות החולים, הביטוח הלאומי ועוד.

זו הייתה שנה בה מילאנו את הגשרים והצמתים מדי שבוע, מבוגרים, צעירים וילדים במטרה לייצר כאן מציאות טובה יותר. והנה, הגיעה שוב ההזדמנות לשינוי, בסבב הבחירות הקרוב. הפעם הבחירות הן לא על ימין ועל שמאל אלא על חזרה לשפיות, לאחדות ולהתמקדות בטובת המדינה. אלה בחירות על עתיד המדינה, על עתיד ילדינו ונכדינו.

אני סומכת עליכם, ציבור הקיבוצניקים והקיבוצניקיות, שלא תוותרו על זכותינו להביע את עמדתינו ולנסות לשנות. אני סומכת עליכם ועליכן שתצאו להצביע ולהשפיע, ואף שתקחו אחריות ותתנדבו ביום הבחירות במגוון הדרכים האפשריות.  

וכמו תמיד - הייאוש הוא לא תכנית עבודה. בואו נעשה את השינוי הדרוש כל כך, ביחד.

הוספת תגובה חדשה