דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ישראל חותמת על מצפונה - דורשים ליישם מיד את עסקת נתניהו לשחרור החטופים

120 חטופים וחטופות חיים ומתים עדיין נמצאים בשבי חמאס, כלואים בחדר חשוך או במנהרה מתחת לאדמה, מעונים ונמקים. 120 משפחות רוצות את יקיריהן בבית להמשך החיים או כדי להביאם למנוחת עולמים לידן, והזמן פועל לרעתן. עסקת נתניהו פותחת חלון הזדמנויות קצר להחזרתם הביתה של כל החטופים, וזה הזמן להצטרף למאות האלפים שכבר חתמו ולדרוש - חתימה על עסקת נתניהו עכשיו!
ישראל חותמת
חתימה על העצומה מחזקת את משפחות החטופים והמאבק להחזרתם הביתה

חלפו שמונה חודשים מאז מתקפת החמאס בשבעה באוקטובר. 120 חטופים וחטופות מעונים ונמקים במנהרות החמאס בעזה. הידיעות על אחינו ואחיותינו שנרצחו בשבי הן תזכורת כואבת לכך שהזמן פועל לרעתנו. כל יום בשבי הוא סכנת חיים עבורם וחרפה עבורנו.

עסקת נתניהו פותחת חלון הזדמנות קצר להחזרתם הביתה של החטופים. בשעה גורלית זו, עם ישראל מוכיח מחדש את נאמנותו ההיסטורית לאנשיו. לא משאירים אף אחד מאחור. אין מחיר להשבתם של החטופים. גברים, נשים, תינוקות ומבוגרים. זוהי חובתנו המוסרית, הערכית והציונית. כאן נמדד כוחנו. רק לאחר שנחזיר אותם הביתה נוכל באמת לנצח, לבנות ולהיבנות מחדש.

חתמו על העצומה הקוראת לביצוע עסקה לשחרור החטופים בהקדם, ובכך תחזקו את המשפחות ואת המאמץ הבין לאומי להשבת כל החטופות והחטופים הביתה.

לחצו כאן לחתימה על העצומה

 

 

הוספת תגובה חדשה