דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מוקד החירום של התנועה הקיבוצית והמרחב הכפרי פעל במהלך מבצע "עלות השחר" על מנת לסייע ליישובים בעוטף עזה

בדומה לסבבי לחימה קודמים, גם הפעם נפתח מוקד החירום של התנועה הקיבוצית, המשותף גם לקיבוץ הדתי, תנועת המושבים ומרכז השלטון האיזורי. המוקד נתן מענה בראש ובראשונה ליישובים סמוכי הגדר, באופן מרוכז ובתיאום עם המועצות האזוריות בעוטף
צילום מסך מתוך שידורי חדשות 12
צילום מסך מתוך שידורי חדשות 12

מוקד הסיוע פעל החל מפתיחת מבצע "עלות השחר" ביום שישי שעבר. המוקד פעל במידת הצורך במציאת מקומות לינה והפגה לתושבי העוטף והדרום - בדגש על ישובים צמודי גדר, ותוך ניסיון לשמור על מענה קהילתי המחזק את החוסן של הקיבוצים והמושבים.כיוון שחודש אוגוסט מאופיין בתפוסה גבוהה באתרי התיירות, חלק ממקומות ההארחה אשר אמורים לקלוט משפחות מיישובי העוטף על פי תכנית "מרחק בטוח" שמפעילות המועצות האזוריות היו תפוסים, והמוקד ניסה למצוא פתרונות לטווח המיידי, בקיבוצים, מושבים ובמתקני המועצות האזוריות.

הדס דניאלי ילין, המשנה למזכ"ל התנועה הקיבוצית שריכזה את עבודת מוקד החירום:  "אני רוצה להודות לשותפים במוקד החירום המשותף שלנו - לפעילי ופעילות התנועה הקיבוצית, ובראשם רכזי האזורים של עוטף עזה בתנועה, צחי רם ודנה אדלהייט, ולשותפים ממרכז השלטון האזורי, מתנועת הקיבוץ הדתי ומתנועת המושבים. הפעם הצטרפו אלינו למוקד גם נציגים מהמינהל לחינוך התיישבותי ואיגוד התעשייה הקיבוצית, וכך סיפקנו מענה מקיף לצרכי הקיבוצים והמועצות האזוריות".

הוספת תגובה חדשה