דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מחנה "הללויה" באירופה מחבק את ילדי העוטף

על גדות נהר הבלטון שבהונגריה מתקיים השבוע מחנה הקיץ הבינלאומי השנתי "הללויה" של WeKibbutz, בו משתתפים כ-250 חניכי תנועת "הבונים דרור" בגילי 14-16 מישראל, דרום אפריקה, ספרד, הונגריה, טורקיה, רומניה, בולגריה ועוד. השנה המחנה מתקיים בסימן המלחמה ומארח כ-50 בני נוער מהעוטף
הללויה לעוטף
הללויה לעוטף

מפרוץ מלחמת 'חרבות ברזל' לקח על עצמו "מיזם הללויה", מבית WeKibbutz, לעזור ברווחתם של בני ובנות נוער מהעוטף, ולכן נוסף על הנערים והנערות שלוקחים חלק במחנה זו השנה השלישית, המיזם פתח את שעריו על שלל חוויותיו גם עבור נוער מהעוטף אשר לא הכירו ומשתתף בו בפעם הראשונה. הודות לשותפים במשרד התפוצות (Mosaic United) והסוכנות היהודית (Campers2gethe) עשרות ילדים מהעוטף הצטרפו למחנה הקיץ בהונגריה.

מחנה "הללויה" נותן לנערי ונערות העוטף שלל הזדמנויות להפוגה והעצמה, תוך חיבור הקשר לבני נוער בני גילם מיהדות התפוצות. המטרה היא לאפשר להם חוויה בלתי נשכחת בקיץ הזה לאחר שנה בה חוו אובדן, שכול ועקירה מהמקום המוכר והבטוח שלהם. במהלך המחנה הילדים לוקחים חלק בפעילויות הקשורות לערכי הליבה של המיזם: רב תרבותיות, סביבה, הכלה ומנהיגות כמו גם שחיה יומית באגם, פארק מים, קבלת שבת מוזיקלית ועוד. צוות המחנה כולל 17 מדריכים מברזיל ואורוגוואי עם ניסיון הדרכתי רב וצוות של 10 רכזים מישראל.

דורון משה מנהל המחנה ו"מיזם הללויה": "המיזם מתמחה בטיפוח קבוצות מנהיגות קהילתיות, העצמה של בני ובנות נוער, תוך חיבור מרתק לנוער מגוון מקהילות שותפות ברחבי העולם. המחנה הבינלאומי אשר מתקיים באירופה מהווה את המרחב האידיאלי לפיתוח חוסן אישי, היטמעות בנטוורקינג, חיזוק תחושת המסוגלות, וביטוי מרשים של עמיות יהודית וסולידריות עם ישראל. תודה מיוחדת לרן ברקוביץ', נציג הסוכנות היהודית באירופה, שהגיע לבקר במחנה על תמיכתו".

הוספת תגובה חדשה