דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

משבשים, מתנגדים ועולים לרגל לירושלים - נלחמים בחוק לביטול עילת הסבירות!

לקראת אישור החוק לביטול עילת הסבירות בקריאה שנייה ושלישית בשבוע הבא, מגבירים הילוך במחאה בכל הארץ. לא ניתן למדינה האהובה שלנו להפוך לדמוקרטיה למראית עין בלבד עם כוח בלתי מרוסן של הממשלה. בשלישי שוב יצאו אלפי קיבוצניקים בבוקר ובערב לקחת חלק ביום השיבוש וחמישי לליל ההתנגדות, וכך נצא גם בשבת. במקביל - מצטרפים לצעדת ההמונים לירושלים
ההמונים צועדים לעבר כנסת. צילום מחשבון הטוויטר של נדב פרי
ההמונים צועדים לעבר כנסת. צילום מחשבון הטוויטר של נדב פרי

הם יכולים לחסום את הכניסות לקיבוצים שלנו, הם יכולים להמשיך להסית נגדנו, לקלל ולאיים ולקרוא לנו שמאלנים, בולשביקים, בוגדים, אשכנזים פריבילגים, ואפילו - נאצים. הם גם אלה שאיחלו לנו להישרף באושוויץ ושיפול קסאם על הבתים שלנו. אבל, הם לא מייצגים את עם ישראל והם לא יכולים, ולעולם לא יצליחו לעצור אותנו מלהילחם על ביטחונה ולהגן על דמותה וצביונה הדמוקרטי של המדינה האהובה שלנו. 

כך פעלנו מראשית הציונות, לפני למעלה מ-110 שנים וכך ננהג גם היום, מחר ובעוד 100 שנים: נעבד את האדמה עד התלם האחרון - כי שם ייקבע גבולנו. נחזיק בהתיישבות הקיבוצית לאורך כל גבולות המדינה בכל מחיר. נחתור לשלום ולדו-קיום בתוכנו ועם שכנינו. נחנך את ילדינו לאהבת הארץ ולערכי מגילת העצמאות, ונילחם בכל כוחנו בצמתים, בגשרים, בכיכרות ובכל מקום שנדרש אליו כדי לעצור את ההפיכה המשטרית והפיכת ישראל מדמוקרטיה למדינה דיקטטורית, חשוכה ומלאת שנאת אחים.

ביום שלישי החלה צעדת העלייה לרגל, הארוכה אי פעם בהשתתפות אלפים רבים מתל אביב לעבר משכן הכנסת בירושלים, שצפויה להסתיים במוצאי שבת בהפגנת המונים. מוזמנים להצטרף לצעדה או שאפשר להגיע בלילות רק כדי לתמוך. אפשר להביא משפחות. בחמישי בערב הגיעה הצעדה לקיבוץ נחשון כדי לעשות שם את הלילה וזכו לקבלת פנים אוהדת ומפנקת. ציוד לוגיסטי ואבטיחים נתרמו ממעלה החמישה, קיבוץ עינת סיפקו כריכים והזורע תרמו מיכלי מים. כבוד לקיבוץ נחשון על הכנסת האורחים והערבות הדדית וכבוד לצועדים על הנחישות. בשישי בבוקר תצא הצעדה מלטרון ותסתיים בקבלת שבת המונית בחניון קק״ל לעילוי נשמת אלי פיליפ טוויטו (מול שורש). בשבת יגיעו בצהריים לכינוס יום בחניון הארזים ואחה"צ תחל העלייה לכנסת.

הוספת תגובה חדשה