דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

נפתחה ההרשמה לנבחרת המובחרת ביותר בתנועה הקיבוצית

ההרשמה לשנת השירות של התנועה הקיבוצית לשנת תשפ"ד 2023-24 החלה. 115 מסגרות התנדבות ברחבי הארץ, מרמת הגולן בצפון ועד אילת בדרום, עשייה משמעותית, תרומה לחברה וגם פיתוח של מגוון תכונות אישיות לקראת השירות הצבאי והמשך החיים
מתנדבי שנת שירות

כמו בכל שנה, תחילת שנת הלימודים מבשרת גם על פתיחת ההרשמה לשנת השירות של התנועה הקיבוצית. המיון לשנת השירות של התנועה הקיבוצית כולל מספר שלבים ופועל על פי עיקרון הבחירה ההדדית. בהתאם לכך, המועמדים בוחרים לאילו מסגרות ברצונם להתמיין (בהתאם לאשכול אליו שובצו אחרי יום ההיכרות) וצוות המסגרת בוחר מי מבין המועמדים שהגיעו למיון יתקבל לקומונה. בשל העובדה שישנן מסגרות מבוקשות יותר מאחרות, לא כל מועמד ישובץ למיון בשלושת המסגרות אליהן הוא הכי היה רוצה להגיע.

הביקוש לשנת השירות של התנועה הקיבוצית גבוה בהרבה ממספר המועמדים שנוכל לקבל (כמות המקומות נקבעת ע"י משרד הביטחון, אשר מקצה לנו כמות מוגדרת של תקני דחיות גיוס). כתוצאה מכך, לא נוכל לקבל את כל המועמדים שיעברו את התהליך. בשנה שעברה יחס הקבלה מתוך כלל המועמדים שנרשמו עמד על 1:4, כלומר מכל 4 מועמדים רק 1 התקבל/ה. חשוב לקחת בחשבון שהתהליך עשוי להסתיים באכזבה עבור חלק מהמועמדים, גם אם הם מתאימים ובעלי מוטיבציה גבוהה. אנו מבטיחים שהמיונים ייעשו בצורה מכבדת ומקצועית, ושכל המועמדים יקבלו יחס הוגן ותשובות ראויות.

 התנועה הקיבוצית היא אחד מתוך כ-30 גופים המפעילים מסלולי שנת שירות, וכדאי להכיר את מגוון האפשרויות, כולל מכינות קדם-צבאיות (שנתיות וחצי-שנתיות) ולשקול הרשמה לגופים נוספים.

לחצו כאן להסבר מפורט על תהליך ההרשמה והמיונים לשנת השירות של התנועה הקיבוצית

לפרטים נוספים והרשמה: http://sherut-kibbutz.com/

לצפייה בסרטון "סליחה על השאלה" על שנת שירות ומכינות קד"צ: לחצו פה

 

הוספת תגובה חדשה