דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

פותחים שנה שלישית בפורום הארצי למובילי ומובילות תחום הצעירים בקיבוצים

בשבוע שעבר התקיים מפגש ראשון של הפורום הארצי למובילי ומובילות תחום הצעירים בקיבוצים לשנת הפעילות 2023, הפועל במסגרת רשת הצעירים באגף צעירים ומעורבות בחברה של התנועה. הפורום הוקם לאחר פרוץ מגפת הקורונה, במטרה לחבר בין העוסקים בתחום הצעירים בקיבוצים ולייצר רשת עמיתים המשתפת רעיונות ומעניקה כלים
מתוך המפגש הראשון לשנת 2023 של הפורום הארצי למובילי ומובילות תחום הצעירים בקיבוצים
מתוך המפגש הראשון לשנת 2023 של הפורום הארצי למובילי ומובילות תחום הצעירים בקיבוצים

המפגש הראשון לשנת 2023, שהתקיים בזום כמו מרבית המפגשים,  עסק בתפיסת התפקיד של מוביל.ת הוועדה ותחום הצעירים בקיבוץ והשתתפו בו רכזות ורכזי צעירים ותיקים וחדשים מכ-40 קיבוצים. במפגש דובר על כיצד ניתן לבנות ולחזק את התשתית לוועדות בקיבוצים השונים, על תפקיד הרכז.ת וחברי הוועדה, איך ממצבים את תחום הצעירים בקיבוץ, מי השותפים של הוועדה ומה הממשקים שלה. יונת דומב, רכזת תחום הצעירים בגן שמואל ונווה כהן, הרכז בעין שמר, שיתפו בתובנות מה"שטח" לגבי תפיסת התפקיד והאתגרים העיקריים שעל הפרק. בחלק האחרון של המפגש התחלקו המשתתפים והמשתתפות ל"חדרים" נפרדים ובחשיבה משותפת העלו פתרונות אפשריים שאיתם ניתן לצאת לדרך.

רותם שניצקי, מנהלת רשת הצעירים של התנועה הקיבוצית: "היה מרגש לפתוח שנת פעילות שלישית של הפורום הארצי, העקביות הזו מוכיחה שיש צורך אמיתי לכך בקרב הרכזים בשטח. הפורום מתכנס מספר פעמים לאורך השנה, במטרה לשוחח, ללמוד, לקבל כלים, לשתף ולפתח את תחום הצעירים, כל אחד בקיבוצו בנפרד וביחד כפורום. נשמח לראותכם במפגשים הבאים של הפורום במהלך השנה - שמרו את התאריכים: 7.3, 1.5, 19.6ו-18.9".

הוספת תגובה חדשה