דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

רותם שניצקי מונתה לתפקיד אשת הקשר של התנועה הקיבוצית עם מפלגת העבודה

הנהלת התנועה הקיבוצית החליטה, היום (ראשון, 3.10) למנות את רותם שניצקי (נצר סרני) לתפקיד אשת הקשר של התנועה הקיבוצית עם מפלגת העבודה. שניצקי פעילה בתנועה הקיבוצית מזה חמש שנים, ומשמשת כיום בתור מנהלת רשת הצעירים שלה. מזכ"ל התנועה הקיבוצית: "אני סמוך ובטוח כי בעזרת יכולותיה של רותם ובשיתוף פעולה פורה, נמשיך ונחזק את הקשר בין התנועה הקיבוצית לבין מפלגת העבודה"
רותם שניצקי. צילום: דנה בר-און
רותם שניצקי. צילום: דנה בר-און

במכתב ששלח מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר, ליושבת ראש מפלגת העבודה, שרת התחבורה מרב מיכאלי, הוא כותב: "הנני מתכבד לעדכנך, כי בהתאם להבטחה שניתנה לך על ידי עם סיום תפקידה של חניק מרשק בתנועה הקיבוצית כי נמנה פעיל/ה תנועתי כאיש/ת קשר עם מפלגת העבודה, הנהלת התנועה החליטה למנות לתפקיד את רותם שניצקי".

רותם שניצקי (32), חברת קיבוץ נצר סירני, נשואה לאופיר ואמם של גאיה ואיתי. רותם בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ומשאבי אנוש ותעודת הוראה במדעי החברה, סטודנטית לתואר שני במסלול מובילי מדיניות ציבורית באונ' ת"א ופעילה בתנועה הקיבוצית מזה חמש שנים. במהלך עבודתה בתנועה היא הקימה יחד עם אסיף איזק, היום ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, את אגף הצעירים בו היא פעילה עד היום.

שניצקי משמשת כיום כמנהלת רשת הצעירים של התנועה הקיבוצית שמטרתה לקדם ולפתח מנהיגות צעירה בקרב צעירות וצעירי התנועה. במסגרת תפקידה אחראית שניצקי על בנייה וניהול תוכניות מנהיגות במגזר החברתי, הציבורי והפוליטי. כמו כן הקימה ומלווה את הפורום הארצי  למובילי/ות תחום הצעירים בקיבוצים.

בנוסף לתפקידיה הנוכחיים באגף צעירים ומעורבות בחברה, תרכז כאמור מעתה את הקשר והפעילויות של התנועה הקיבוצית מול כלל גורמי המפלגה, לרבות מנגנון המפלגה, ותהיה הגורם המקשר שבין התנועה הקיבוצית לבין מפלגת העבודה, לשרים, חברי הכנסת ועוזריהם, כמו גם עם יו"ר מחוז הקיבוצים במפלגה, גברי ברגיל.

מינויה של רותם לתפקיד אשת הקשר למפלגת העבודה הינו המשך המהלך הרחב של התאמת הפעילות הפוליטית של התנועה הקיבוצית לעבודה רוחבית מול כלל המפלגות במפה הפוליטית. עם מינויה, מצטרפת רותם לנרי שוטן ויורי קנדל  בניהול הקשר עם המפלגות ולאיילת סלע-יונגרמן האמונה על קשרי הממשל בתנועה.

בסיום מכתבו לראשת 'העבודה', מרב מיכאלי, כתב מאיר: "אני סמוך ובטוח כי בעזרת יכולותיה של רותם ובשיתוף פעולה פורה בינינו, נמשיך ונחזק את הקשר בין התנועה הקיבוצית לבין מפלגת העבודה".

הוספת תגובה חדשה