דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

כנס ה-1 במאי של קרן ברל כצנלסון

הגיע הזמן להיפגש. לא דרך הזום, ולא כשאנחנו מפוקסלים. מפגש על מלא. כזה שכולל לחיצות ידיים (אחרי אלכוג'ל), סמול טוק, ישיבה באולם ודיונים על קפה. בואו לכנס האחד במאי 2021, כולם יהיו שם - חברי כנסת, מנהיגי עובדים, ראשי ארגונים חברתיים, חוקרים, עיתונאים ופעילים. נשארו כרטיסים בודדים לכנס, וההרשמה תיסגר ממש בקרוב!
כנס ה-1 במאי של קרן ברל כצנלסון

רגע אחרי הבחירות ורגע לפני הקמתה של ממשלה חדשה, יש לנו הרבה על מה לדון: איך מקדמים סדר יום שמציע פתרונות אמיתיים למיליוני אזרחים שהמשבר הכלכלי מטלטל את חייהם? איך נערכים למאבק על תקציב 2021 ומייצרים חלופה לתפיסות מסוכנות של צנע וקיצוצים? איך מחזקים את עובדות ועובדי החזית החברתית ואת השירותים עליהם הם מופקדים, לא רק בזמן מגיפה אלא גם בשגרה? איך מובילים כאן שינוי דומה לזה שמוביל ממש עכשיו ממשל ביידן בארה"ב ורותמים כוחות שונים כדי לבנות ניו-דיל ישראלי חדש? ומעל הכול - איך בונים מחנה שיכול לנצח במאבק היומיומי על נשמתה של החברה הישראלית?

ביום שישי הקרוב, 30.4, יתקיים כנס ה-1 במאי של קרן ברל כצנלסון בבית ציוני אמריקה בתל אביב. מדובר בכנס גדול ומרכזי ולתנועה הקיבוצית ונציגיה תהיה במה מכובדת ולא מעט מקום לדבר בו. כחלק מהכנס, יתקיים מושב מטעם רשת הצעירים של התנועה הקיבוצית בנושא "מאבק על הציונות בשנת 2021", בהשתתפות: ח"כ רם שפע, יו"ר סיעת העבודה והדס דניאלי ילין, מנכ"לית התנועה הקיבוצית. מדובר בהזדמנות להיפגש ולחשוב יחד כצעירות וצעירים הרוצים להוביל ולהשפיע מה חשוב לנו מבחינה רעיונית ומהו המקום שלנו היום בחברה הישראלית

כולם יהיו שם - חברי כנסת, מנהיגי עובדים, ראשי ארגונים חברתיים, חוקרים, עיתונאים ופעילים. נשארו כרטיסים בודדים לכנס ה-1 במאי, וההרשמה תיסגר ממש בקרוב!

כנסו, הירשמו והבטיחו את מקומכם >> https://www.kberl-kenes.com

מועדי האירוע
מועד תחילת האירוע
מועד סיום האירוע