היי חברים רילוקשיין לאפריקה,
#Customer #Experience - שם תפקיד: מומחה/ית בכיר/ה לחווית לקוח
תיאור משרה:
מומחה/ית לחווית לקוח יהיה אחראי/ת על מעקב אחר חוויית המטופלים, אינטראקציה עם מטופלים ממגע ראשוני לאורך התהליך, עם הרופאים, האחיות ומחלקות אחרות, המומחה ינהל ,באופן ישיר ועקיף, מחלקה גדולה של 100 עובדים כמו : מוקדים טלפונים,ספקים ועוד ..
כדי להצליח בתפקיד עליך להביא :
חובה פורטוגזית קריאה ,כתיבה ודיבור !! חובה אנגלית כשפת אם
מודעות לשירות לקוח יוצא דופן
כישורי ניהול יוצאים מן הכלל ,כריזמה
יכולת לפתור בעיות באופן עצמאי
מוטיבציה גבוהה להצליח יכולות
בינאישיות מעולות יחד עם עבודת צוות
תואר ראשון או/ו שני
חובה להגיע מהתחום הרפואי או הפרא-רפואי
לכל הרואים את עצמם מתאימים/ות אשמח לקורות חיים Mornoaga@gmail.com
תודה מראש לכל הפונים מור