דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

פלניט פתרונות זימון בע"מ

Planit logo
תמצית עסקית על החברה

החברה נוסדה בשנת 2007, על בסיס תוכנה שפותחה על ידי תומר ישראלי (מהנדס תעו"נ – מערכות מידע) והצטרפות של קיבוץ עין-גב כמשקיע ושותף עסקי. בשנים הראשונות היקף הפעילות היה מצומצם מאד ובשנת 2015 צורפו שני עובדים נוספים. בשנת 2019 נוספו עוד 3 אנשי פיתוח תוכנה והפעילות במגמת התרחבות משמעותית יחסית לגודל החברה.

מוצר החברה הנו תוכנה המשמשת ככלי לאוטומציה ואופטימיזציה של תכנון משימות למשאבים במגוון יישומים ופועלת כמערכת משלימה לצד מערכות ERP ו- MES בארגונים בדגש על תעשייה.
התוכנה מסייעת למפעלים התעשייתיים בשיפור הפריון, מיקסום היעילות התפעולית, שיפור התקשורת הפנים ארגונית וככלי מרכזי לקבלת החלטות הנוגעות לתיעדוף ותיאום פנימי וחיצוני.

מבין לקוחותינו הבולטים: פלסאון (החל משנת 2002), תמה (2002), גניגר, טכנולוגיות להבים, קוקה קולה, אליאנס, סנו, Cummins ורבים אחרים. סה"כ כ-40 מפעלים תעשייתיים וארגונים אחרים בארץ ועוד מספר לקוחות בחו"ל. כלל הלקוחות נמצאים בהסכם שירות שנתי שממשיך אחרי הרכישה הראשונית.

תאור תמציתי של הטכנולוגיה

התוכנה פותחה באופן כזה שמאפשר ליישם בעזרתה בעיות תזמון ושיבוץ מגוונות ושונות. ישנו שימוש רב בפרמטרים המאפשר התאמה לסביבות ועולמות תכנון שונים. התצוגות המגוונות ויכולות הניווט בסבך הנתונים מאפשר שימושיות והתאמה לצרכי המתכננים.

על מנת לאפשר עבודה לצד מערכות מידע קיימות פותחו ממשקי נתונים מובנים, מה שמאפשר לנו להתחבר בצורה מסודרת ומאובטחת ולקצר בכך את זמן היישום בכל הנוגע לממשקים.

אלגוריתם האופטימיזציה ניתן אף הוא להתאמה לסביבות הפעילות השונות כך שגם בתחום זה אנחנו מצליחים לתת פתרון וליישם כלים מתקדמים עבור צרכנים שונים.

בשורה התחתונה מקבל הלקוח כלי תוכנה אשר "מדבר את השפה הארגונית", מתמזג לשאר סביבות הנתונים בארגון ומהווה כלי תקשורת פנים ארגוני מרכזי ומוביל לניהול ותיאום הפעילות התפעולית.

תיאור השוק למוצר

המוצר מיועד לסייע למפעלים וארגונים אשר הפעילות שלהם מספיק מורכבת ו"מעניינת" עד כדי צורך בכלי ניהולי לביצוע תכנון העבודה על ציר הזמן. לקוחות היעד הם מפעלים או ארגונים בסדר גודל בינוני ומעלה, עם תהליכי תכנון מורכבים, הנדרשים להגיב במהירות לשינויים בסביבה העסקית שלהם.

עדיין כיום, רוב המפעלים התעשייתיים לא משתמשים בכלי תכנון סדורים ובמקום זה משתמשים באקסל ככלי התכנון והתזמון שלהם לצד מערכות ה-
ERP שלהם. אנו מציעים לעבור לפתרון סדור -כלי תוכנה מבני ומאובטח ויחד עם זאת גמיש וחזותי בדומה לאקסל.

מערכות ה- ERP לסוגיהן ניסו בעבר לספק כלי תכנון מסוג זה בתוך המערכת, פיתחו מודולים עם פרמטרים רבים וניסו להתאים לתעשיות השונות. אולם, התוצאה הייתה כלי מסורבל, יקר ולא שימושי. מכאן שהצורך גם כיום נותר בעינו ללא מענה.
 

בשל הפער שנוצר במערכות המידע ועקב ההבנה שלנו ושלהם שנדרש פתרון משלים, אנחנו פועלים בשיתוף פעולה עימם ליצירת פתרון. שיתוף פעולה כזה הבשיל בשנת 2020 עם חברת Priority-Software וכיום פלניט מוכרת כ"שותף טכנולוגי" לעניין תכנון היצור (ותחומים נוספים) למערכת המידע Priority.

מודל המכירות

עד היום המוצר נמכר ללקוחות בגישת On-Premise וכן מסופק שירות שנתי החל משנה שנייה (לטובת שדרוג, תמיכה בתקלות ותמיכה). עסקת מכירה ממוצעת עומד על כ- 120,000 ₪ כאשר כמחצית העלות הנה עבור רישיונות והמחצית השנייה עבור עבודת היישום המותאמת ללקוח.

החל מעתה והלאה אנו מתכוונים לעבור למודל שירות חודשי (SaaS ללא רכישה).

גודל השוק
בישראל גודל שוק ריאלי של כ 50,000,000 ₪ רק בתעשייה. בעולם בסדרי גודל יותר... אנו מעריכים כי בישראל יש לפחות כ -500 לקוחות פוטנציאליים רלוונטיים רק בתחום תכנון היצור. גם ברחבי העולם השוק ברובו אינו ממומש ופוטנציאל המכירות לתחום זה עומד על עשרות אלפי יישומי

החברה מחפשת

אתר יצור
לא
השקעה
כן
סכום השקעה
₪5000000
מפעל או אתר פיילוט
לא
קישור לסרטון (YouTube)
מייל ליצירת קשר