דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

איך אומרים חנה זלדה בבולגרית? מסיבת חנוכה "קיבוצית" - גם בקהילות היהודיות באירופה

לקראת חג החנוכה בשבוע הבא, יצאו השבוע 13 מדריכים מתוכנית "נטעים" של "הבונים דרור" והתנועה הקיבוצית לקהילות יהודיות בשבע מדינות אירופאיות, שם הם יפיקו ויקיימו מסיבות חנוכה אינטראקטיביות שמחות לאלפי ילדים ומבוגרים, המשלבות את רוח החג הישראלית, וערכי הקיבוץ המוכרים, האהובים
שליחי ושליחות תכנית "נטעים" שיוצאים לאירופה
שליחי ושליחות תכנית "נטעים" שיוצאים לאירופה

המדריכות והמדריכים ילמדו את ילדי הקהילות היהודיות באוסטריה, בולגריה, רומניה, שוודיה, ספרד, מקדוניה ושוויץ על ההצגה האהובה "חנה זלדה ורבי קלמן", יפיקו ביחד הצגה על המכבים הגיבורים, ישחילו נרות אל תוך בקבוק, יכינו סופגניות ולביבות, ועוד שלל פעילויות משעשעות, כשהמטרה הגדולה היא לחבר בין ילדי ובוגרי הקהילה, ובין הקהילה למדינת ישראל.

נעמי גלעד מנהלת תוכנית ׳נטעים׳ מסבירה כי "נטעים של תנועת הבונים דרור, מבית התנועה הקיבוצית, היא תכנית ייחודית במסגרת פעילות בינלאומית של המותג we kibbutz, ומטרתה להוות גשר לתפוצות ולחזק את מרכזיותה של מדינת ישראל אצלן. מדריכות ומדריכי התוכנית מעבירים במהלך השנה פעילויות ליותר מ-20 אלף ילדים ומבוגרים ב-20 מדינות, כשהמטרה המרכזית היא חיבור ליהדות כתרבות, כמיטב המסורת הקיבוצית. מדריכי תוכנית נטעים הם אנשי חינוך מנוסים, רובם עובדי "הבונים דרור" ו - WeKibbutz המתנדבים לצאת למשלחות נטעים".

הוספת תגובה חדשה