דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הניוזלטר השבועי של התנועה הקיבוצית

מסייעים בצפון ובעוטף בקטיף ובמשימות שונות. מי המועמדת לתפקיד המשנה למזכ"ל התנועה? הפעילות שתיתן מענה בקיץ לבני הנוער לאחר ביטול הרפסודיה ואיזה מיזם ניצח במיזמתון 2024? כל זאת ועוד בניוזלטר השבועי של התנועה הקיבוצית
לוגו התנועה הקיבוצית
 26/07/2024
לחצו כאן לצפייה בעמוד זה בדפדפן

"מתי ממשלת ישראל תשיב את
ההרתעה והביטחון לגבול הצפון?"

מטה התנועה הקיבוצית ביקר בכפר סאלד, נאות מרדכי, עמיר וגדות: במפגשים עם הנהלות וחברים הועלו צרכי הקיבוצים, הוצג חמ"ל המשימות התנועתי, המסייע בעובדים לענפי החקלאות ומערכת החינוך ועוד. מזכ"ל התנועה תקף את מדיניות ההכלה של הממשלה וביטא את הערכתו הגדולה לחוסן הקהילות במציאות של מלחמה לא נגמרת
התמודדות לא נגמרת. ביקור בכפר סאלד
התמודדות לא נגמרת. ביקור בכפר סאלד

מטה התנועה הקיבוצית ביקר ביום שני בקיבוצי הגליל העליון כפר סאלד, נאות מרדכי, עמיר וגדות. במפגשים עם הנהגות, תושבים וחברים בכיתת כוננות שמעו מזכ"ל התנועה ליאור שמחה, ומנהלי האגפים צרכים שונים שהעלו ממלאי התפקידים בקיבוץ, ביניהם מחסור בעובדים בחינוך ובחקלאות, אתגר אחזקת המערכות ופעילות עסקית, וצורך במענים לקהילה רב-דורית, בתנאי מלחמה הנמשכת יותר מתשעה חודשים, ללא אופק הנראה לעין לסיומה בקרוב.  

בדיון פירטו אנשי התנועה שורת תוכניות שמפעילה התנועה במסגרת חמ"ל המשימות לעזרה לקיבוצי הנגב המערבי וגבול הצפון, בדגש על עזרה בעובדים לחקלאות ולמערכת החינוך. תוכניות נוספות שהוצגו מציעות מענה להיבטי חוסן קהילתי ושמירה על קשר עם מרכיבי הקהילה, צמיחה דמוגרפית ומרכיבי ביטחון.

ביקור מטה התנועה התרחש יממה אחרי פגיעת רקטות מלבנון במספר קיבוצים באצבע הגליל, ושתי יממות אחרי התקיפה הנרחבת שביצע צה"ל כנגד החות'ים בתימן, בתגובה לכתב"ם הנפץ שהתפוצץ והרג תושב בתל אביב. בהקשר הזה תקף מזכ"ל התנועה ליאור שמחה את המדיניות בצפון ואמר "דין כפר סאלד ודפנה, קרית שמונה ומרגליות הוא כדין תל אביב. כוחנו כמדינה היא האחריות והערבות בינינו. עם זאת, בסוף השבוע ראינו שאחרי כתב"ם אחד על תל אביב, שוגרו מטוסי קרב לתימן במטרה להשיב את ההרתעה הישראלית. מתי ממשלת ישראל תשיב את ההרתעה והביטחון לגבול הצפון,  למה מחכים?". הוא הוסיף ואמר למשתתפי המפגשים, כי החוסן הקהילתי המוצג במפגשים מצד ממלאי התפקידים מרשים ולא מובן מאליו, בעיקר מכיוון שמדובר במלחמה הנמשכת כבר זמן רב. זה מעורר אצלי הערכה גדולה עד כדי הערצה. אנחנו מכוונים את פעילותנו לסייע לכם ככל שניתן. תפעילו אותנו", ביקש ליאור בארבעת הקיבוצים.   


באנר גיוס תרומות לעוטף עזה עברית

נגה בוטנסקי מומלצת לתפקיד משנה למזכ"ל התנועה

בוטנסקי (בית השיטה) היא בעלת ניסיון עשיר במילוי תפקידים ציבוריים. בחירתה – עם המלצה של ועדת גיוס רחבה ומזכירות התנועה - תובא להצבעה במועצת התנועה הקיבוצית הקרובה
נגה בוטנסקי
נגה בוטנסקי. לקרב את התנועה

מזכירות התנועה מצטרפת להמלצת ועדת הגיוס הרחבה על נגה בוטנסקי (בית השיטה) לתפקיד המשנה למזכ"ל התנועה הקיבוצית. אישור המלצת הוועדה לבחירת נגה בוטנסקי לתפקיד יובא לאישור הצירים בישיבת מועצת התנועה הקיבוצית הקרובה שתתקיים בתאריך 8/8/24. בישיבת המזכירות שהתקיימה בראשית השבוע, בו הובא הנושא לדיון, ציינה נגה כי הגישה עצמה לתפקיד מתוך אמונה ורצון לעזור להשיט את הספינה הקיבוצית, שספגה מכה קשה בשבעה באוקטובר, אל חוף מבטחים, ולקרב את הארגון אל החברים והקיבוצים, ואל החברה הישראלית הכללית.

נגה (70), נשואה + 3, תלמידת תואר שלישי (דוקטורט) בחוג להיסטוריה כללית באוניברסיטת תל אביב. בעבר הייתה מורה ומחנכת בבית הספר בקיבוצה, בו מילאה לאורך השנים עוד שורה של תפקידים. היא הייתה חברת הנהגת ההסתדרות כנציגת התנועה הקיבוצית, מנכ"לית מכללת אורנים, ומכהנת כיום כיו"ר הוועד המנהל של בית לוחמי הגטאות, נציגת ציבור בבית הדין האזורי לעבודה נצרת, חברת הוועד המנהל במכינת בארי ובעוד תפקידים ציבוריים.

בישיבת מועצת התנועה תובא לאישור גם המלצת ועדת הגיוס הרחבה לבחירת הגר ראובני (הזורע) לתפקיד מנכ" ל/ית התנועה.  


באנר רילוקיישן חינוכי

המתנדבים בעם

מתנדבי חמ"ל המשימות התנועתי סייעו השבוע בשדה נחמיה, כפר סאלד וניר יצחק, למעבר ילדי גיל הרך למבנה ממוגן, סילוק צמחיה שעלולה להידלק ולאיים על בתי תושבים, והכנת בתי הילדים לשיפוץ וצביעה מחדש לקראת חזרת הילדים
הגן הממוגן
הגן הממוגן בשדה נחמיה.

חמ"ל התנועה הקיבוצית לקידום משימות של עזרה לקיבוצי הנגב המערבי וגבול הצפון מרחיב פעילות. אתמול, יום חמישי, עבדו מתנדבים שארגן החמ"ל בקיבוצים שדה נחמיה וכפר סאלד בצפון, ובניר יצחק בנגב המערבי.

בשדה נחמיה מתקיימת פעילות גיל הרך במקלטים, מאז החלה המלחמה. השבוע הגיע לקיבוץ מבנה חדש ממוגן (מ.מ.ס) נעים לשהייה, והוא ישמש מעתה את הילדים והגננות. ביום חמישי בבוקר הגיעו מתנדבים מטעם חמ"ל המשימות וחברים מהקיבוץ ובמשך כמה שעות עמלו על ניקיון המבנה, והעברת כל ציוד הגן אליו – ריהוט, משחקים וספרי ילדים, הנחוצים לשהיית הילדים והלימוד בו. זה משמח מאוד את כולנו, סיפרו נוגה הרדוף ונגה שושן, וכמובן את הילדים, הנרגשים מאוד להיכנס למבנה החדש, שנרכש בכספי משרד הביטחון. במקביל, בקיבוץ השכן כפר סאלד, עבדו מתנדבים מקיבוצים שונים על סילוק צמחייה ("חירמוש") מסביב לקיבוץ, בכדי למנוע מצב מסוכן בו תסכן אש שתפרוץ אחרי נפילת רקטה ותאיים על בתי הקיבוץ.

קיבוץ שלישי שנהנה ממתנדבי חמ"ל המשימות הוא ניר יצחק שפונה מהנגב המערבי. אל הקיבוץ הגיעו 40 מתנדבים מאזור ירושלים והסביבה, שעבדו בבתי הילדים בקיבוץ על אריזת כל הציוד שהיה בהם וננטש מאז שבעה באוקטובר, הוצאתו של הציוד ואחסונו במקום מסודר, לפני התחלת שיפוצם וצביעתם מחדש של בתי הילדים בקיבוץ, לקראת חזרתם של הילדים אליהם.  

רוצים לסייע לחברי קיבוצים בצפון ובנגב המערבי? מוזמנים להתקשר לחמ"ל המשימות של התנועה הקיבוצית בטלפון *9072 או לגלוש לאתר שכתובתו היא: https://www.hamal-tkz.co.il


באנר ביטוח חקלאי

מתגייסים להצלת הפרי בנגב המערבי

חמ"ל מתנדבים לחקלאות ארגן מתנדבים להציל את הליצ'י במטעי הקיבוצים נירים וארז, רגע לפני הבשלתו על העצים: בחודש שעבר גייס החמ"ל מתנדבים לקטיף דובדבנים במנרה
הפרי במטעי ארז.
הפרי במטעי ארז.

ימים אלה הם גם שיא עונת קטיף הליצ'י המתקתק, שמרבית שטחי הגידול נמצאים בנגב המערבי. כדי למנוע את הבשלת הפרי על העצים עקב המחסור בעובדים בקיבוצים המפונים, ארגנו מתנדבים בחקלאות ביחד עם מוקד החקלאות של התנועה הקיבוצית מתנדבים מכול הארץ שיגיעו עם הסעות מסודרות לקטיף ליצ'י. 

ביום ראשון עבדו המתנדבים במטעי קיבוץ ארז, הסמוך לגדר הגבול עם עזה. קדמו להם 18 מתנדבים שקטפו בקיבוץ נירים, וביום שני הגיעו מירושלים כ-30 מתנדבים כדי להשלים את המלאכה. העבודה שתוכננה ליום שלישי בוטלה כיוון שעבודת הקטיף הסתיימה כבר ביום שני, מוקדם מהצפוי. את המתנדבים ארגנו מוקד המתנדבים של התנועה הקיבוצית בשיתוף עם מתנדבים בחקלאות בעוטף ובצפון לעזרת החקלאים בקווי העימות. 

שלי ביטון, רכזת מוקד החקלאות, נמצאת בקשר עם החקלאים בשטח ומחברת קבוצות של מתנדבים מכל הארץ, מספרת כי המתנדבים עבדו בהתלהבות על אף החום הכבד, וחזרו הביתה עם ההסעה שמחים ומסופקים.


באנר משקארד

בונים.ות תקווה: פעילות ארצית לבוגרי
י' - י"ב מהקיבוצים בקיץ 2024

לאחר ביטול הרפסודיה בעקבות המצב הביטחוני, הבטיחו באגף חינוך של התנועה הקיבוצית לפעול בנחישות ומחויבות ליצירת מענה לבני ובנות הנוער, כאשר המהות היא המפגש הארצי והשיח של בני הנוער בינם ובין עצמם, בהובלת מדריכי ומדריכות הנעורים. כעת הם מקיימים: הפעילות לבוגרי י'-י"ב מהקיבוצים תתקיים בחורשת אנדרטת הנח"ל בתאריך 15.8.24, בין השעות 15:00-24:00, ותכלול מפגש עם דוברים מעוררי השראה, מתחם סדנאות ותחרויות קבוצתיות, ארוחת ערב מפנקת ומסיבה לאור ירח
צילום רקע של אוטובוס להקת הנח"ל באתר להנצחת חללי הנח"ל וחיל החינוך: עודד פרגאי, מתוך אתר פיקיויקי
צילום רקע של אוטובוס להקת הנח"ל באתר להנצחת חללי הנח"ל וחיל החינוך: עודד פרגאי, מתוך אתר פיקיויקי

האירוע יתקיים בשעה קשה למדינת ישראל ולאזרחיה, תקופה בה אנו עדים למשבר מנהיגותי ול"אובדן הדרך" המשפיע על כל תחום בחיינו, ולכן יכלול מעגלי שיח וסדנאות בהם יתאפשר לנערים ולנערות לעסוק במצב במדינה כיום ובאחריות המונחת על כתפיהם, כדור העתיד של החברה הישראלית. המפגש הוא הזדמנות טובה להיפגש עם חברים וחברות מכל הארץ, לצד בחירה של אגף חינוך לעודד את המשתתפים להיות מעורבים, פעילים ומובילים למען יצירת מציאות טובה יותר. 

גיא גרסול, רכז המפעלים של התנועה: "דווקא בתקופה זו, אנו רואים ערך רב במפגש של בני הנוער במסגרת פעילות חינוכית משמעותית. במהלך ההתכנסות, נתבונן על השנה שעברנו ונחשוב יחד על העתיד ועל תפקיד בני הנוער בחברה הישראלית בתקופה הקרובה, וזאת בעזרת דוברים מעוררי השראה. מתחמי סדנאות שונות לפיתוח אישי יחכו למשתתפים ויאפשרו חוויות משותפות מהנות וגם יצירה משותפת למען השבת החטופים והחטופות, ובסופו של הערב יבלו וירקדו יחד במסיבת נוער לאור ירח.

דגן קרן (רביבים) מצוות 'שבילים' - ארגון החינוך החברתי קהילתי באגף חינוך - מוסיף: "ללא קשר למתרחש בגבולות המדינה, אנחנו עומדים בפני חודשים טעונים מאוד רגשית, וקרקע לא יציבה בתחילת שנת הלימודים תשפ"ה. נערים בוגרים עומדים בפני צמתים מרכזיים בחייהם ואנו מקווים שהמפגש ייתן להם כיוון לבחירות נכונות, וייתן כלים למדריכים לשיחות משמעותיות בנעורים לכל חגי תשרי, שלא יהיו כל כך שמחים השנה. ומסכמת דבי ברא"ס, ראשת אגף חינוך: "צוות האגף נמצא ערוך תמיד ללוות ולתמוך את מערכות החינוך, ליזום ולהתאים את התכניות למציאות החיים המאתגרת את כולנו. מחכים לכולם ב-15.8 למפגש ארצי מחבר ומחזק".


באנר גיוס תרומות לעוטף עזה אנגלית

תמונת השבוע: שקיעה ורודה על השדות

שקיעה יפה מעל שמקשת האבטיחים של משמר השרוןמזג
שקיעה יפה מעל שמקשת האבטיחים של משמר השרון

מזג האוויר בקיץ הזה מרגיש אפילו פחות נסבל מהרגיל, כשבאזור מישור החוף ניתן להוסיף לחום הכבד גם לחות גבוהה שמייצרת תחושת מחנק. בעמק חפר הלחות הגבוהה היא מנת חלקם של התושבים מאז מעולם, אך לפחות ניתן להתנחם בסופו של יום מהביל בשקיעה יפה.

כמו זו בתמונה, ממנה נהנים בקיבוץ מעברות על רקע מקשת האבטיחים של השכנים ממשמר השרון.


פייסבוק התנועה

מיזמתון 2024 - המקום שבו מייצרים ומפתחים את תעשיות העתיד הקיבוציות

לאחר 30 שעות של סיעור מוחות ועבודה 'מסביב לשעון', שהחלו בחמישי שעבר בבוקר והסתיימו למחרת בצהריים, הוכרזו הזוכים ב"האקתון הקיבוצי" (מיזמתון) שארגנה התנועה הקיבוצית יחד עם איגוד התעשייה הקיבוצית. ובמקום הראשון - מיזם TubiQ של איתי גרואג מקיבוץ מענית שמציע תיקון עצמי מהיר, קל לתפעול ואמין של פנצ'רים באופני טיובלס בשטח. ארבעת המיזמים שהגיעו למקומות הראשונים ייהנו מתכנית ליווי והאצה להשלמות פיתוח עסקי וטכנולוגי ומלגה כספית
תמונה קבוצתית בסיומו של עוד מיזמתון מוצלח
תמונה קבוצתית בסיומו של עוד מיזמתון מוצלח

מה המשותף לתיקון פנצר'ים בדקה וחצי, לטיפול עצמי בשיקום פגיעות ראש ושבץ, לקיבוע פחמן באדמות ביצה ולפיתוח זן חדש של דבורים להאבקה? אלו ארבעה מיזמים שיזמיהם, שהגיעו מהקיבוצים מענית, צרעה, שריד, מעגן מיכאל ומשמר הנגב, זכו במקומות הראשונים ויהנו מתמיכה ייחודית הכוללת מלגה על סך 30,000 ש״ח למיזם, מנטורים מקצועיים ומעטפת ארגונית שיעניק להם מאיץ "זרעים" של קרן "משתלת הקיבוצים", מבית קרן קמ"ע של התנועה הקיבוצית.

ארבעת המיזמים: TubiQ, Freen Medical, Terrra ו-Super Bees ועוד שישה נוספים: אקומטר ממפלסים, DrorTech מרביד, Cleaner מברור חיל, Cannytix ממשמרות, SeedTech מעין המפרץ, ו-PV Check מכרמיה נבחרו מבין 60 מיזמים שהציגו מועמדות והתחרו במשך 30 שעות רצופות בסוף השבוע שעבר במיזמתון 2024 - האקתון היזמים השני שמשותף לתנועה הקיבוצית של האיגוד, קרן קמ"ע והתנועה הקיבוצית בגבעת חביבה.

מטרת המיזמתון – קידום יזמות טכנולוגית ועסקית ויצירת אקו סיסטם של חדשנות ויזמות  בתנועה הקיבוצית ובמפעליה, באמצעות סיוע ליזמים בפיתוח עסקים בני קיימא או בפיתוח פרויקטים של חדשנות במי ממפעלי התעשיה הקיבוצית. את האירוע המרשים שהתקיים במרכז כנסים גבעת חביבה יזם, ניהל והוביל רפי נבו, מנכ"ל קרן המשתלה ומאיץ זרעים ומנהל מו"פ, חדשנות, יזמות וחקלאות באיגוד התעשייה הקיבוצית, בסיוע חברת ההפקה 'מתודיאן' בניהול דניאל קובלר וצוותו ואילה חדד, מנהלת התפעול של תכנית "זרעים". עשרת הנבחרים, יחד עם 40 מנטורים  4 מרצים ו-16 שופטים, נפגשו ליממה וקצת אינטנסיביות וממוקדות בקידום המיזמים ושיפורם לרוחב כל החזית – טכנולוגית, עסקית, כלכלית, שיווקית, מימונית, וכו'.


באנר גיוס תרומות לעוטף עזה עברית

צוות אגף חינוך מתחדש בחברי צוות חדשים ונפרד מאלו שמסיימים

חילופים במחלקת שנת השירות ובהובלת ארגון החינוך החברתי "שבילים" באגף חינוך של התנועה הקיבוצית
מלמעלה מימין עם כיוון השעון: אורי פלד נקש, עופר רימון, רועי זלצברג וגיא גרסול. שינויים באגף חינוך
מלמעלה מימין עם כיוון השעון: אורי פלד נקש, עופר רימון, רועי זלצברג וגיא גרסול. שינויים באגף חינוך

מספר שינויים באגף החינוך התנועתי: הראשון הוא הצטרפותו של רועי זלצברג מקיבוץ עינת לצוות שנת השירות באגף חינוך. רועי מחליף את עופר רימון (חצרים), שמסיים את עבודתו באגף אחרי שנים רבות. דבי ברא"ס, ראשת האגף, איחלה לרועי הצלחה בעבודה החדשה, הודתה לעופר על שנים של מחויבות עמוקה ומסירות גדולה למפעל שנת השרות בפרט והחינוך בכלל. היא הוסיפה כי יש לה הערכה גדולה לעופר על העשייה, תמיד עם לב ענק ורצון טוב, וציינה בחיוך כי "אנחנו יודעים ובטוחים שתתייצב ל"מילואים" במשימות האגף גם בהמשך...".

שינוי נוסף באגף חינוך: גיא גרסול (חוקוק), נבחר לנהל את "שבילים" - ארגון החינוך החברתי קהילתי. למעשה, גיא משנה תפקיד באגף ועובר מניהול המפעלים החינוכיים (מסע יב' בחנוכה, הרפסודיה בקיץ ועוד) לאחר שש שנים גם כרכז טכני של המפעלים וגם כמנהל, לניהול "שבילים". הוא יחליף בתפקיד את אורי פלד נקש (רמת דוד), שמסיים שש שנים של הובלת "שבילים". על עזיבתו של אורי אמרה דבי ברא"ס בחום: "אורי הרחיב והעמיק את נתיב 'שבילים' בקיבוצים, במועצות האזוריות ובמשרד החינוך. הכל בנחישות, מקצועיות ועם לב רחב. אנחנו נהנה מאורי עד סוף אוגוסט, ואחר כך גם יגיע זמן הסיכומים והתודה הגדולה שמגיעה לו".

ולסיום, איחולי הצלחה לתומר איתמרי (כפר עזה), הרכז הטכני במפעלים החינוכיים של אגף חינוך בשנים האחרונות. עליו אמרה ראשת האגף: "זכינו בך תומר. אנחנו מאחלים לך הצלחה גדולה במשימה הביתית של ניהול הנעורים של קיבוצך, כפר עזה. חיבוק חזק, כבר מתגעגעים".


באנר רילוקיישן חינוכי

הזמנה לישיבת מועצת התנועה הקיבוצית

לוגו התנועה הקיבוצית

ישיבת המועצה, הרביעית לשנה זו, תתקיים ביום חמישי ד' באב תשפ"ד, 08.08.24, בשעה 09:00 - באמצעות הזום. במהלך המועצה תתקיים הרצאה קצרה של פרופ' חנה יבלונקה בנושא: "התנועה הקיבוצית - עוז לתמורה אחרי הפורענות". יו"ר המועצה בישיבה זו - סול לביא בן שימול.

על סדר היום

  1. אישור פרוטוקול מועצה 3/2024 מיום 9.5.2024.
  2. דו"ח מזכ"ל.
  3. הצגת פעילות חמ"ל משימות והתיישבות.
  4. מעבר בית התנועה לגבעת חביבה – קריאה ראשונה.
  5. אישור המלצת ועדת הגיוס הרחבה לבחירת הגר ראובני (הזורע) לתפקיד מנכ"ל/ית התנועה.
  6. אישור המלצת ועדת הגיוס הרחבה לבחירת נגה בוטנסקי (בית השיטה) לתפקיד המשנה למזכ"ל.
  7. אישור בחירתו של שמחה שטיין (לוחמי הגטאות) כיו"ר רשות העיתון במקומו של אלון קוברסקי (שובל).

מזכירי הקיבוצים / מנהלי הקהילות מתבקשים לוודא את השתתפותם של  צירי / נציגי הקיבוץ  במועצה, המהווה, כידוע, את "אסיפת הקיבוצים" על כל המשתמע מכך. להזכירכם, כציר במועצה מטעם קיבוץ יכול לכהן רק מי ששמו מופיע בפנקס החברים של אותו הקיבוץ.


באנר משקארד

קריאה לגיוס: דרושים אנשי ונשות רפואה לכיתות כוננות ביישובי הצפון

חמ"ל המשימות וההתיישבות של התנועה הקיבוצית פונה לגיוס אנשי רפואה (רופאים, חובשים, פראמדיקים) להתגייס להתנדבות של חודש מינימום על מנת לחזק את כיתות הכוננות של קיבוצי ויישובי הצפון
קריאה לגיוס לאנשי רפואה לכיתות כוננות ביישובי הצפון

באנר ביטוח חקלאי 2

דרושים: הנדימן/וומן ליישובי העוטף והצפון

חמ"ל המשימות וההתיישבות של התנועה הקיבוצית מחפש הנדימן/וומן שיוכלו לסייע בהתנדבות לקיבוצי ויישובי העוטף וקיבוצי ויישובי הגליל העליון
דרושים: הנדימן/וומן ליישובי העוטף והצפון

הנדימן/וומן - אנחנו זקוקים לכם.ן!!!

יש לכם ידיים טובות ולב פתוח?! יש לכם גם ארגז כלים ומברגה?! בכלל מעולה. יודעים קצת לקדוח ולתלות מדפים ותמונות, ולהרכיב ארונות - אתם אלופים.

לחצו כאן להרשמה


באנר גיוס תרומות לעוטף עזה אנגלית

מערך ההדרכה של אגף חינוך בתנועה הקיבוצית מחפש מדריכה דרומית למערכות החינוך בגיל הרך

מערך ההדרכה של אגף חינוך מחפש אשת צוות חדשה, מדריכה פדגוגית בגיל הרך מאזור הדרום שתחבור אליו לתפקיד מלא משמעות ושליחות של תמיכה והדרכה של מערכות חינוך קיבוציות
לוגו אגף חינוך

הגדרת התפקיד:

  • ליווי והדרכה שוטפים (כולל אלמנטים של הכשרה, תמיכה, והעצמת צוותים), במערכת חינוך גיל רך קיבוצית. ליווי והדרכה של מנהל-ת החינוך ושל הצוות. בתדירות ובהיקף שיקבע בין המדריכה לבין המערכת המודרכת.
  • השתתפות פעילה בעבודת צוות מערך ההדרכה של אגף החינוך בתנועה הקיבוצית (כולל השתתפות פעילה ב- 11 שעות מעטפת מקצועית חודשיות)
  • השתתפות בפרוייקטים של מערך ההדרכה ושל אגף החינוך בתנועה הקיבוצית, שמקדמים ומחזקים את מקומה ותפקידה של מערכת החינוך הקהילתית

דרישות התפקיד:

  • השכלה מתאימה על פי תנאי הקול הקורא של משרד החינוך להדרכה חינוכית בגיל הרך.
  • ניסיון ברור בניהול / ליווי / הדרכה במערכות חינוך קיבוציות
  • יכולת לעבודה בשעות גמישות ובלתי רגילות
  • יכולת התניידות עצמאית, ויכולת נסיעה למערכות שונות, ולמרחקים משתנים
  • מגורים באיזור המרכז והדרום
  • כפיפות למנהל-ת מערך ההדרכה מטעם אגף חינוך

קו"ח ניתן להעביר עד לתאריך 10/8/24 לנעה שחר פיצר, בדוא"ל: noashfi@tkz.co.il 


 
 
 
 
יש לכם סיפור מעניין? רוצים לספר על המתרחש בקיבוצכם? להתלונן? לייעץ? לשבח?! כתבו לנו.
 
2ab06947-5784-40e5-b5f5-5e70f4a846db.jpg
color-facebook-48.png
color-link-48.png
 
Copyright © 2024 התנועה הקיבוצית, כל הזכויות שמורות 
 
 
הכתובת שלנו היא:
התנועה הקיבוצית
מתחם העסקים Greenwork, בניין E, קומה 1
קיבוץ יקום 6097200
ישראל

תגובות

נתונים על התנועה הקיבוצית
יונתן אלתר
כמסביר תדיר את התנועה הקיבוצית לתיירים וישראלים אני מעוניין לקבל את דבריו של עו"ד מכי דרורי במפגש בלהב
על פריסת הקיבוצים, נתונים על החקלאות והכלכלה הקיבוצית הנובעת מתוך החקלואת וכן את מבנה התעשייה הקיבוצית ואת היקף התוצרת וההכנסות שהיא מניבה
תודה על שיתוף הםעולה
יונתן
אתם לא זקוקים לתגובות.
חיים כהן בינות
אתם לא זקוקים לתגובות. אתם הרי לא מפרסמים אותם. אז מי יקרא אותם ? אלה שישליכו אותם לפח ?
תחשפו את האתר גם לביקורת, אולי כך תחושו את יחס הציבור....

הוספת תגובה חדשה