דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

בונים.ות תקווה: פעילות ארצית לבוגרי י' - י"ב מהקיבוצים בקיץ 2024

לאחר ביטול הרפסודיה בעקבות המצב הביטחוני, הבטיחו באגף חינוך של התנועה הקיבוצית לפעול בנחישות ומחויבות ליצירת מענה לבני ובנות הנוער, כאשר המהות היא המפגש הארצי והשיח של בני הנוער בינם ובין עצמם, בהובלת מדריכי ומדריכות הנעורים. כעת הם מקיימים: הפעילות לבוגרי י'-י"ב מהקיבוצים תתקיים בחורשת אנדרטת הנח"ל בתאריך 15.8.24, בין השעות 15:00-24:00, ותכלול מפגש עם דוברים מעוררי השראה, מתחם סדנאות ותחרויות קבוצתיות, ארוחת ערב מפנקת ומסיבה לאור ירח
צילום רקע של אוטובוס להקת הנח"ל באתר להנצחת חללי הנח"ל וחיל החינוך: עודד פרגאי, מתוך אתר פיקיויקי
צילום רקע של אוטובוס להקת הנח"ל באתר להנצחת חללי הנח"ל וחיל החינוך: עודד פרגאי, מתוך אתר פיקיויקי

האירוע יתקיים בשעה קשה למדינת ישראל ולאזרחיה, תקופה בה אנו עדים למשבר מנהיגותי ול"אובדן הדרך" המשפיע על כל תחום בחיינו, ולכן יכלול מעגלי שיח וסדנאות בהם יתאפשר לנערים ולנערות לעסוק במצב במדינה כיום ובאחריות המונחת על כתפיהם, כדור העתיד של החברה הישראלית. המפגש הוא הזדמנות טובה להיפגש עם חברים וחברות מכל הארץ, לצד בחירה של אגף חינוך לעודד את המשתתפים להיות מעורבים, פעילים ומובילים למען יצירת מציאות טובה יותר. 

גיא גרסול, רכז המפעלים של התנועה: "דווקא בתקופה זו, אנו רואים ערך רב במפגש של בני הנוער במסגרת פעילות חינוכית משמעותית. במהלך ההתכנסות, נתבונן על השנה שעברנו ונחשוב יחד על העתיד ועל תפקיד בני הנוער בחברה הישראלית בתקופה הקרובה, וזאת בעזרת דוברים מעוררי השראה. מתחמי סדנאות שונות לפיתוח אישי יחכו למשתתפים ויאפשרו חוויות משותפות מהנות וגם יצירה משותפת למען השבת החטופים והחטופות, ובסופו של הערב יבלו וירקדו יחד במסיבת נוער לאור ירח.

דגן קרן (רביבים) מצוות 'שבילים' - ארגון החינוך החברתי קהילתי באגף חינוך - מוסיף: "ללא קשר למתרחש בגבולות המדינה, אנחנו עומדים בפני חודשים טעונים מאוד רגשית, וקרקע לא יציבה בתחילת שנת הלימודים תשפ"ה. נערים בוגרים עומדים בפני צמתים מרכזיים בחייהם ואנו מקווים שהמפגש ייתן להם כיוון לבחירות נכונות, וייתן כלים למדריכים לשיחות משמעותיות בנעורים לכל חגי תשרי, שלא יהיו כל כך שמחים השנה.

ומסכמת דבי ברא"ס, ראשת אגף חינוך: "צוות האגף נמצא ערוך תמיד ללוות ולתמוך את מערכות החינוך, ליזום ולהתאים את התכניות למציאות החיים המאתגרת את כולנו. מחכים לכולם ב-15.8 למפגש ארצי מחבר ומחזק".

ביום ראשון הקרוב,28.7, יתקיימו שני מפגשי זום, בבוקר ובערב (10:30 ו-20:30), לצוותי החינוך כדי להסביר לעומק יותר על הפעילות ולענות על שאלות. יתקיימו שני מועדים למפגש.

מצ"ב למטה ספח הרשמה ומסמך נהלי הרשמה לאירוע

הוספת תגובה חדשה