דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ביטוח חקלאי בצמרת מדד השירות של רשות שוק ההון

מממצאי הבדיקה העניקו לחברה הוותיקה - הנמצאת שבבעלות 290 קיבוצים, מושבים ואגודות – את המקום הראשון במספר מדדי שירות. בשבוע שעבר סיימו 40 אחראי.ת ביטוח בקיבוצים קורס ביטוח אלמנטרי בקיבוץ
הולכים על ביטוח. משתתפי קורס ביטוח אלמנטרי בקיבוץ
הולכים על ביטוח. משתתפי קורס ביטוח אלמנטרי בקיבוץ

השבוע הסתיים מחזור נוסף של קורס מקצועי לאחראי.ת ביטוח אלמנטרי בקיבוצים שהתקיים בבית ביטוח חקלאי בתל אביב. בקורס השתתפו כ-40 אחראי ביטוח ותיקים וחדשים בקיבוצים, והוא הועבר על ידי מיטב המנהלים והמנהלות המקצועיים של החברה בנוסף למומחים חיצוניים מתוך מטרה שמסיימיו ידעו להוביל תהליכי ביטוח וניהול הסיכונים באופן מיטבי.

ליטל ענבר, סמנכ"לית אגף ביטוח כללי בחברה ציינה "התקופה שעוברת עלינו, הגבירה את ההבנה לגבי החשיבות של ניהול ביטוח נכון ומקצועי בקיבוץ והצורך להיות ערוכים לכל מצב אפשרי. פזית כהן חזות, מנכ"לית החברה אמרה כי המחזור הנוכחי היה מרגש במיוחד משום קיומו במקביל לתקופה הקשה שחווים תושבי הקיבוצים בצפון ובדרום, ומתוך הבנה עמוקה עד כמה מהותי לחזק במציאות הנוכחית את המקצועיות, לעדכן בחידושים ובפיתוחים בעולם הביטוח ולשמור על מעמדם של ממלאי התפקיד".  

סיבה נוספת לשביעות רצון בביטוח חקלאי היא הן תוצאות מדד השירות של רשות שוק ההון לשנת 2023. נתוני בדיקת רשות שוק ההון במדד בחינת זמן המענה הטלפוני דירגו את ביטוח חקלאי דורגה במקום ה1, זו השנה השישית ברציפות. גם בתחום ביטוח רכב חובה ובתחום ביטוח רכב רכוש דורגה ביטוח חקלאי במקום הראשון מבין החברות בארץ. בתחום ביטוח דירה ביטוח חקלאי דורגה במקום ה–3. בתגובה לממצאים אמרה מנכ"לית החברה, פזית כהן חזות, כי "התוצאות החיוביות בשנה קשה זו משמעותיות עבורנו, ואנו מבינים כמה מהותי תפקידנו ומהו הערך שאנו מביאים ללקוחותינו לרבות תושבי הקיבוצים בזמנים קשים". 

הוספת תגובה חדשה