דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

גם בזבולון - הצטרפו לשבילים

תכנית "שבילים - לציונות וצדק חברתי" פותחת את המחזור השישי שלה, והפעם בשיתוף פעולה עם המועצה האזורית זבולון ומרכז הצעירים שלה. אנו מחפשים צעירות וצעירים שרוצים לקחת אחריות ומעוניינים ללמוד איך ניתן לעצב ולשנות את המציאות בקיבוץ, באזור ובמדינה. הצטרפו לדרך!
שבילים זבולון

"שבילים" הינה תוכנית הדגל ברשת הצעירים של התנועה הקיבוצית ואחת מתכניות המנהיגות שמובילה הרשת, בשיתוף עם קרן ברל כצנלסון. השנה ייצא לדרך המחזור השישי עם שותפים מרכזיים ומשמעותיים - המועצה האזורית זבולון ומרכז הצעירים שלה - "ציפורה", שבחרו לקיים את התכנית באזורם. התכנית תתקיים במסגרת מפגשים שבועיים בימי ראשון החל מתחילת חודש פברואר ועד סוף חודש יוני, בשעות אחה"צ והערב.

מטרת התכנית הינה פיתוח וקידום מנהיגות צעירה אידיאולוגית, במרחב המועצתי והארצי, ונושאי הליבה שבהם היא עוסקת הם חברה וכלכלה, דת ומדינה והתיישבות וביטחון. זאת תוך בחינת הרלוונטיות של נושאים אלה לצעירים הבוחרים לחיות ולפעול במרחב הקיבוצי, הכפרי והאזורי. מחזור התכנית הקרוב יורכב מכ-20 משתתפות ומשתתפים שחיים במועצה האזורית זבולון ומעוניינים להשתלב בהמשך בתפקידי הובלה שונים בקהילה הקיבוצית ובמועצה האזורית או בחברה הישראלית בכללותה.

רותם שניצקי, מנהלת רשת הצעירים: "הדמוקרטיה הישראלית נמצאת בפני תקופה מאתגרת ולכן, דווקא עכשיו, זה הזמן לבנות. תכנית "שבילים - לציונות וצדק חברתי", בונה, מכשירה ומאפשרת לטוות רשת של צעירות וצעירים אידאולוגיים המעוניינים לרכוש כלים, ידע וקבוצה בכדי להוביל לשינוי במרחב האזורי והארצי ולבנות חברה צודקת ושוויונית יותר. ההצטרפות של צעירות וצעירים שאכפת להם בתקופה הזאת היא חשובה ומשמעותית לעתיד המדינה, המרחב האזורי והקיבוצי".

ענת טנא מלכין, מנהלת מרכז הצעירים "ציפורה" של מוא"ז זבולון: "הכשרת מנהיגות צעירה בזבולון היא צעד חשוב עבור המועצה והיישובים בה. מרכז הצעירים, שאמון על גילאי 18-45, שם לו למטרה להוות בית עבור צעירי המועצה ולקדם ולפתח מנהיגות צעירה. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה וקוראים לצעירים שלנו לקחת חלק בתכנית".

אם אתם ואתן צעירות וצעירים שהחליטו לעשות מעשה, לקחת אחריות ולהצטרף לדרך; אם נמאס לכם מהמצב הקיים, מהאדישות, מחוסר האמונה שאפשר לשנות פה, ואם אתם מחפשים ללמוד, לעצב ולשנות - מקומכם ומקומכן איתנו!

להרשמה לתכנית – לחצו כאן

מחכים לכם ולכן!

הוספת תגובה חדשה