דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

דובר התנועה הקיבוצית יאיר פז מסיים את תפקידו אביב לשם "חוזר הביתה" ויחליפו בתפקיד

אביב לשם (שער הגולן) ששימש בעבר בתפקיד דובר התנועה במשך עשור, "חוזר הביתה" וישמש דובר התנועה במקומו של יאיר פז (דפנה), המסיים את תפקידו כדובר התנועה הקיבוצית לאחר 7 שנים. מזכ"ל התנועה הקיבוצית: "מבקש להודות ליאיר על שנים של תרומה ועבודה קשה למען התנועה והקיבוצים במרחב התקשורתי ומברך את אביב על החלטתו לשוב הביתה לתנועה ולתרום מניסיונו הרב"
זה שיוצא וזה שנכנס: יאיר פז (מימין) ואביב לשם (משמאל). בהצלחה לשניהם!
זה שיוצא וזה שנכנס: יאיר פז (מימין) ואביב לשם (משמאל). בהצלחה לשניהם!

אביב לשם כבר שימש בעבר בתור דובר התנועה הקיבוצית במשך עשור, בין השנים 2004 - 2014, תחת המזכ"לים נתן טל, גברי ברגיל, ולוולה (זאב שור) ואיתן ברושי. לאחר עבודתו בתנועה המשיך לעבוד כיועץ תקשורת במועצה אזורית גליל עליון ומועצה מקומית ראש פינה ואחראי על תחום התקשורת בקיבוצו שער הגולן. כעת כאמור, שב לשם לתפקיד דובר התנועה"נעתרתי להצעתו של ניר לחזור לתפקיד דובר התנועה הקיבוצית. אני אוהב קיבוץ, מאמין בקיבוץ, ומאמין בחשיבות הארגון המרכזי כספק שירותים ומידע לקיבוצים, וכמייצג הקיבוצים וצרכיהם הייחודיים, אל מול גורמי המדינה". לשם הוסיף "אני מצטרף לצוות עבודה טוב, ומצפה מהקיבוצים להמשיך לראות בנו כתובת מקצועית להתייעצות ועזרה בקשר עם התקשורת, ולהעביר לנו אייטמים ומידע מעניין לפרסום".

יאיר פז, שימש כדובר התנועה בשבע השנים האחרונות. קודם לכן עבד במשך שנים כיועץ תקשורת בכנסת ובממשלה, בין היתר שימש כדוברו של גדעון סער, בעת שכיהן כשר הפנים ודובר סיעת "המחנה הציוני" בראשות יצחק הרצוג וציפי לבני: "אני מסיים את תפקידי בתחושת סיפוק גדולה ובצידה גם תחושת מיצוי ורצון לעשות דברים חדשים. אני מבקש להודות בראש ובראשונה לניר על האמון, לכל פעילות ופעילי התנועה על שנים של שותפות וחברות, ובעיקר לצוות התקשורת  של התנועה – אמרי מזור, רועי שבתאי, ועוד לפניו צפי אופיר, שעבדו איתי בתקופה מאתגרת ומלאת אירועים, ואני חב להם תודה גדולה. אני מאחל לאביב הרבה הצלחה בתפקיד ומאחל לתנועה ולקיבוצים כולם להמשיך ולפעול לחיזוק מעמדנו, להתגאות ולספר על עשייתנו למען החברה הישראלית".

מזכ"ל התנועה ניר מאיר: "המרחב התקשורתי הפך בשנים האחרונות למרובה בזירות פעולה שלהן השפעה ישירה על מקבלי החלטות בשורה של נושאים שנוגעים לעתיד הקיבוצים. יש לנו עשייה רבה להתגאות בה, וחובה עלינו להמשיך ולהביא אותה לידיעת הציבור הרחב ולפתחם של מקבלי ההחלטות במרחב הלאומי".

מאיר הודה ליאיר פז של שנות עבודתו הרבות התנועה: "אני מבקש להודות ליאיר על שנים של תרומה ועבודה קשה למען התנועה והקיבוצים במרחב התקשורתי. ליאיר חלק גדול בשדרוג ערוצי התקשורת של התנועה, פנימה, אל ועם הקיבוצים. לצד זאת, יאיר ידע לעמוד בחזית התקשורתית ולחשוף בפני הציבור את העשייה הרבה שמתרחשת כל העת בקיבוצים ובתנועה הקיבוצית ועל כך נתונה לו תודתנו ואיחולי הצלחה בהמשך הדרך".

מאיר ברך את אביב לשם שחוזר לתפקיד דובר התנועה: "אני מברך את אביב על החלטתו לשוב הביתה לתנועה ולתרום מניסיונו הרב בזירת התקשורת הארצית והפנים קיבוצית. אביב מכיר את התנועה, את הרוח הקיבוצית ואת מפת התקשורת הארצית והפנימית ואני בטוח שנפיק ערך רב מנוכחותו ומקצועיותו. ברוך הבא אביב!".

במהלך השבועות הקרובים יערכו הדוברים חפיפה מסודרת להעברת מקל חלקה.  

הוספת תגובה חדשה