דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הדס דניאלי ילין, המשנה למזכ"ל התנועה הקיבוצית, הודיעה על סיום תפקידה

דניאלי ילין, החלה את דרכה במטה תנועה הקיבוצית בשנת 2017 בתפקיד מנכ"לית התנועה ולפני כשנה נבחרה לתפקיד המשנה למזכ"ל. סיום עבודתה של דניאלי ילין נעשה בתיאום עם מזכ"ל התנועה, ניר מאיר, והיא תמשיך בתפקידה עד חודש נובמבר. דניאלי ילין: "מסיימת את תפקידי בתחושת סיפוק גדולה ומשאירה אחרי בסיס איתן של מטה תנועה חזק ומאורגן"
הדס דניאלי ילין. צילום: דנה בר-און
הדס דניאלי ילין. צילום: דנה בר-און

הדס ילין דניאלי, הודיעה הבוקר לפעילי ופעילות התנועה כי החליטה לסיים את תפקידה כמשנה למזכ"ל התנועה הקיבוצית. בשיחת העדכון הקבועה שהתקיימה בבוקר, הודיעה המשנה למזכ"ל על החלטתה ואמרה: "כל מי שמכיר אותי יודע עד כמה התנועה היא בנפשי. ראיתי ואני עדיין רואה בתנועה שליחות חשובה. התחושה העמוקה הייתה שם תמיד ומכאן היה טבעי לשרת את התנועה הקיבוצית כמנכ"לית וכמשנה  - תפקידים אותם מילאתי בתחושת שליחות וזכות גדולה במשך חמש שנים. לא שמרתי בסוד את רצוני להנהיג את התנועה ואני עדיין רואה בראשות התנועה הקיבוצית תפקיד חשוב ומשמעותי אולם בנקודת הזמן הנוכחית החלטתי להמשיך ולתרום מניסיוני ויכולתי במקומות נוספים מחוץ לתנועה".

דניאלי ילין הוסיפה: "אני גאה בדרך שעשינו בתנועה הקיבוצית בחמש השנים הללו. יחד עם הצוות המופלא בתנועה, שמורכב מאנשים ונשים נהדרים שבאו לעשות טוב, הובלנו שינויים אדירים. התנועה חזרה להיות רלוונטית, מעודכנת, מחוברת לשטח. שינינו את הצורה בה אנחנו עובדים, הגבנו מהר לשינויים- מהקורונה, דרך האירועים הביטחוניים הרבים, ועד המערכת הפוליטית הארצית- תמיד ידענו להתגמש ולתת תשובה מהירה ומעודכנת".

"אני מסיימת את תפקידי בתחושת סיפוק גדולה ומשאירה אחרי בסיס איתן של מטה תנועה חזק ומאורגן. אני מודה לפעילי ופעילות התנועה ולניר מאיר על שנים של שותפות ועל ההזדמנות להיות חלק מהארגון הנפלא הזה. אני מבטיחה כי אמשיך להיות שליחה של התנועה הקיבוצית וערכיה בכל אשר אלך", אמרה ילין בסיום דבריה.

מזכ"ל התנועה, ניר מאיר, אמר לאחר קבלת ההודעה: "צר לי על החלטה של הדס, ניסיתי להניאה מכך, אך אני מכבד את החלטתה". מאיר הוסיף ומסר: "בשמי, בשם פעילי התנועה ובשם כל חברות וחברי הקיבוצים, אני מבקש להודות לך על שנים של עשיה, יוזמה, ושותפות לדרך. היית מנכ"לית מצויינת ומשנה למזכ"ל טובה עוד יותר. אני מאחל לך הצלחה רבה ובטוח שבכל תפקיד שתבחרי ועליו תתמודדי,  תמשיכי להשפיע לקדם לעצב ולשמור על המרחב הקיבוצי כולו".

הדס דניאלי ילין, חברת יגור, החלה את דרכה במטה תנועה הקיבוצית בשנת 2017 בתפקיד מנכ"לית התנועה, כשהחליפה את מיכל וינברג. לפני כשנה נבחרה לתפקיד המשנה למזכ"ל התנועה במקומו של גיל לין. כאמור, הבוקר הודיעה כי החליטה לסיים את תפקידה.

סיום עבודתה של דניאלי ילין נעשה בתיאום עם מזכ"ל התנועה, ניר מאיר, והיא תמשיך בתפקידה עד חודש נובמבר.

הוספת תגובה חדשה