דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הזדמנות יוצאת דופן לקחת חלק משפיע באחד המרחבים המשמעותיים ביותר לחיי חברי הקיבוצים ותושביהם

אגף צעירים ומעורבות בחברה גאה לפתוח את תוכנית ההכשרה הראשונה להנהגה במרחב האזורי של התנועה הקיבוצית, בשיתוף ההסתדרות הציונית וקק"ל. התוכנית תתמקד במשמעותם של ארגונים וגופים במרחב הבין-קיבוצי, כמו למשל המועצות האזוריות, בהשפעה על חייו של הקיבוצניק ובעיצוב פני המרחב בכמעט כל תחום אפשרי, החל מחינוך, חברה, תחבורה, כלכלה ועוד
תכנית הכשרה ייחודית להנהגה במרחב האזורי

התוכנית תעסוק בהיכרות מעמיקה עם הגופים הרלוונטיים במרחב האזורי, רכישת ארגז כלים, בניית קהילת עמיתים והקניית ידע על המרחב האזורי, בדגש על החיבור למרחב הקיבוצי והכפרי. בין הנושאים שבהם עוסקת התוכנית: השפעת התפיסות הכלכליות והחברתיות בישראל על השלטון המקומי, התנועה הקיבוצית – עבר, הווה, עתיד, מבוא לשלטון המקומי והמבנה הדו- רובדי, סוגי ישובים במרחב הכפרי ומנופי השפעה חיצוניים, מליאת המועצה, קואופרציה, ארגונים כלכליים אזוריים וכלכלה אזורית, השתתפות הציבור ועוד...

קהל היעד של התוכנית הוא קיבוצניקיות וקיבוצניקים המעורבים בקהילה הקיבוצית/האזורית, המעוניינים להשפיע במרחב האזורי ולהשתלב בתפקידים מנהיגותיים במועצות האזוריות והארגונים הכלכליים.

הדס דניאלי ילין, המשנה למזכ"ל התנועה הקיבוצית: "השפעת המרחב האזורי, במיוחד המקום המרכזי של המועצות האזוריות על חיינו בקיבוץ, הולכת ועולה עם השנים. הקשרים במרחב הכפרי הינם משמעותיים וחשובים לקיבוץ, לחברים ולחברות. אנו רואים חשיבות רבה בפיתוח המנהיגות האזורית וקידומה כבסיס לפיתוח הקיבוצים והמרחב הכפרי כולו. זהו כר נרחב לעשייה משמעותית המשפיעה על הקיבוץ, המרחב הכפרי והמדינה ומהווה בסיס להצמחת מנהיגות ערכית גם ברמה הארצית".  

התוכנית כוללת 9 מפגשים שבועיים, בימי רביעי של החודשים אוקטובר-דצמבר, בין השעות 16:30-20:30. המשתתפים מתחייבים לנוכחות של לא פחות מ-80% מהמפגשים, וההשתתפות מותנת בראיון קבלה. המפגשים יערכו ב"בית הראשונות" בעמק חפר (סמוך ליישוב ביתן אהרון). לחצו כאן לצפייה בסילבוס התוכנית לפי מפגשים.

מועד פתיחת התכנית: 20.10.21.
מחיר למשתתף: 500 ₪.

מוזמנים ומוזמנות להצטרף אלינו לקורס חדשני, מעניין ואפקטיבי.

להרשמה: לחצו כאן

לפרטים נוספים: רותם שניצקי -  rotem@tkz.co.il

הוספת תגובה חדשה