דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

היה מצמח מאוד - לאחר 40 שנים הניחו בעין השלושה אבן פינה לשכונה חדשה

אירוע מרגש התקיים ביום רביעי בעין השלושה, הסמוך לגבול עם רצועת עזה, כאשר התקיים טקס הנחת אבן הפינה לשכונה חדשה שהולכת להיבנות בקיבוץ לאחר 40 שנה ללא בנייה חדשה. זהו המשך של תהליך צמיחה מרשים המתחולל בשנתיים האחרונות
ילדי המרכזון בעין השלושה מטמינים קפסולה עם ברכות וציורים פרי ידיהם בהנחת אבן הפינה
ילדי המרכזון בעין השלושה מטמינים קפסולה עם ברכות וציורים פרי ידיהם בהנחת אבן הפינה

הטקס, שנערך בתזמון מתאים ממש לפני ראש השנה, היה במעמד מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר, המשנה למזכ"ל התנועה, הדס דניאלי ילין, נציגי המועצה האזורית אשכול ונציגי החטיבה להתיישבות. האירוע המרגש היווה את המשך ההצלחה של החברים הוותיקים שהחזיקו את הקיבוץ בימים הקשים וגם של החברים החדשים שנקלטו בשנים האחרונות ונכנסו מתחת לאלונקה גם הם.

בשנתיים האחרונות צומח הקיבוץ בקצב מרשים והקהילה קלטה אליה יותר מ-50 חברים וחברות חדשים. צמיחה מרשימה זו מתקיימת לא מעט בזכות הובלתם ומנהיגותם של אלחנדרו (אלה) פוקס (מניר יצחק), מנהל הקהילה, נמרוד זיו, יו"ר הקיבוץ, גלעד אלטמן, מרכז המשק, ויוסי לוי, רכז הקליטה, וקהילת עין השלושה כולה שבאופן אמיץ, ולא מובן מאליו, פתחה את השערים ואפשרה שותפות אמיתית לנקלטים החדשים.

הנהגת עין השלושה מרימה כוסית לכבוד השכונה החדשה עם ניר מאיר והדס דניאלי ילין
הנהגת עין השלושה מרימה כוסית לכבוד השכונה החדשה
עם ניר מאיר והדס דניאלי ילין

נמרוד זיו וגלעד אלטמן שנשאו דברים בשם הקיבוץ, סיפרו על כמה שהם נפעמים מהיכולת של הקיבוץ והקהילה להשתקם ולצמוח בתקופה כל כך קצרה, ממש כמו עוף החול, וכמובן על כך שהיד עוד נטויה ובקיבוץ מתכוונים להמשיך ולקלוט עוד חברים בסינרגיה ובתמהיל הנהדרים שבין הישן לחדש.

הדס דניאלי ילין דיברה בשם התנועה הקיבוצית, בירכה את החברים והחברות בשנה טובה, שנת בריאות והצלחה, ואמרה להם כי: "ליווינו אתכם בשנים האחרונות, בקשיים ובהצלחות. שוב ושוב סבלתם מאיומים ביטחוניים ומאתגרים פנימיים וחיצוניים, ויכולתם להם. ב-5 השנים האחרונות עקבנו אחר התאוששותכם מהמשבר ושמחנו לראות את המהירות בה הצלחתם להתקדם ולצאת ממנו. ועכשיו, אתם מניחים את אבן הפינה לצמיחה. אז צמיחה דמוגרפית בעוטף לעולם אינה מובנת מאליה, האנשים והנשים שמגיעים לכאן צריכים להיות מזן מיוחד, להאמין בדרך ולהיות חסונים נפשית. גם הקיבוץ הקולט צריך להיות מיוחד במינו, לפתוח את ליבו ולהכניס לביתו שותפים לדרך, להיות נכון לכאבי הצמיחה שמביאים את יופי הפריחה.

אנו, בתנועה הקיבוצית, לצידכם ומגוייסים לסייע לכם בכל אשר תצטרכו. אני בטוחה שהחום האנושי ושמחת החיים שלכם יהוו קרקע דשנה לזרעים שנזרעו כאן היום, ואתם תצמחו יחד, תפרחו ותלבלבו ותהוו אבן שואבת לצעירי הסביבה".
 

בקיבוץ ממשיכים לקלוט ומחפשים שותפים חדשים להצלחה, אולי אלה יהיו אתם ואתן? הירשמו ויחזרו אליכם/ן: https://bit.ly/3zlUg99

הוספת תגובה חדשה