דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הירשמו לתכנית המנהיגות על שמו של אופיר ליבשטיין ז"ל ולאורו

“תכנית אופיר למנהיגות יהודית בין לאומית“ היא תכנית חדשנית שתכשיר לראשונה מנהיגות יהודית גלובלית, בהשתתפות דמויות מובילות בחברה הישראלית ובקהילות היהודיות בעולם לאורו של אופיר ז״ל, שהיה אף הוא בוגר תכנית המנהיגות של מכון מנדל. קהל היעד הוא בוגרי ובוגרות תכניות מנהיגות, דמויות מפתח הפעילות בחברה, בכירים ואנשי הקהילות היהודיות מרחבי עולם. נותרו ימים אחרונים להרשמה
תכנית אופיר למנהיגות יהודית בין לאומית

בימים אלו מדינת ישראל מתמודדת עם אתגר חסר תקדים בתולדותיה. אירועי ה-7 באוקטובר לא רק טלטלו את המדינה שלנו, אלא גם חשפו את העלייה המדאיגה בתופעות האנטישמיות והשנאה העולמית המתפשטת כלפי הציבור היהודי ברחבי העולם. אופיר ליבשטיין, ראש המועצה האזורית שער הנגב מאז 2018 נרצח באותה שבת ארורה ושחורה, יחד עם בנו ניצן ז"ל, בעת שהגנו על קיבוצם. נפילתם הייתה לבשורה קשה מנשוא וטלטלה לרבים, מכל גווני האוכלוסייה, בארץ ובעולם. מנהיגותו הייחודית של אופיר ואופיו הייחודי, היוו דוגמה למנהיגות יוצאת דופן, בייחוד בשעתה הקשה ביותר של ישראל. פעולותיו והשפעותיו על אזור הנגב נותרו עדות למנהיגות אחרת, הנותרה כצוואה עבורנו. 

קרן 'אור אופיר' הוקמה במטרה להבטיח את מימוש רעיונותיו של אופיר ולהמשיך לפעול לאור חזונו, ואחד מתוצריה הראשונים היא “תכנית אופיר למנהיגות יהודית בין לאומית“, שתפעל מתוך מחויבות לפיתוח מנהיגות בוגרת בישראל ובתפוצות לטיפוח וליווי של מנהיגים מוכשרים שייעודם לתרום תרומה משמעותית בזירות מרכזיות בעולם היהודי, הן ברמה המקומית והן ברמה העולמית. זאת, תוך השפעה על מקבלי החלטות בעולם בתחומי החינוך, החברה, הכלכלה, הפוליטיקה וההסברה. מטרות התכנית הם מתן השראה, ידע וכלים להתמודדות עם אתגרי החברה הישראלית והיהודית בתפוצות בהווה ובעתיד, יצירת חיבורים משמעותיים באמצעות הקמת רשת בוגרים עולמית, ענפה ופעילה, שמטרתה עידוד ותמיכה בפיתוח יוזמות חברתיות ברחבי העולם ופיתוח מקצועי בתחום המנהיגות והחוסן האישי והקהילתי אל מול אתגרים מקומיים.

את התכנית מפתחים ומובילים מיטב המומחים בתחומי המנהיגות, העמיות היהודית והחברה הישראלית, היא עשירה וכוללת מפגשים עם מרצים מעוררי השראה וסיורים, מפגשים בארץ ובתפוצות ומובלת על ידי מנחה מקצועי שתפקידו לייצר תהליך קבוצתי משמעותי. קהל היעד שלה כולל מנהלים/ות בכירים/ות בחברה הישראלית, בוגרי תכניות מנהיגות ואנשי קהילות יהודיות מרחבי עולם, בטווח הגילים 30-50 ובעלי חיבור והיכרות עם העולם היהודי ועם החברה הישראלית, אשר מעוניינים לפתח את יכולות המנהיגות וההובלה שלהם בעולם היהודי ובחברה כללית, לשפר את חוסנן של הקהילות ולייצר השפעה בתחומים מגוונים המעסיקים את העם היהודי. 

בכל מחזור ישתתפו כ-21 מנהיגים/ות מישראל ומרחבי התפוצות, והקורס יתפרש על פני כ-9 חודשים ויכלול סמינרים בישראל ובאירופה ומפגשי לימוד לצד ליווי אישי ומקצועי. 

להגשת מועמדות לתכנית יש למלא את טופס ההרשמה המקוון: לחצו כאן

פרטים נוספים על התכנית, הקריטריונים להשתתפות בה ותהליך המיון - בקובץ המצ"ב למטה.
לשאלות ניתן לפנות לעדן בדוא"ל: eden@orofir.com או בטלפון: 050-9852250.

הוספת תגובה חדשה