דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

התנועה הקיבוצית מצטרפת ל"שביתת 100 הדקות" למען החטופים ביום ראשון

ביום ראשון הקרוב יעצור המשק הישראלי למשך 100 דקות החל מהשעה 11:00. בזמן זה כלל החברה הישראלית תתאחד סביב הקריאה לשחרור החטופים באופן מיידי.
גם התנועה הקיבוצית החליטה להצטרף למהלך וקוראת לקיבוצים, למפעלים ולארגונים הקיבוציים לשבות לאות הזדהות
עוצרים ומזדהים

במקביל לעצרת התמיכה בת היממה שתחל במוצאי שבת, הקריאה להחזרת החטופים תימשך למחרת (יום ראשון, 14.1) עם עצירת המשק ל-100 דקות מצמררות של מפגן עוצמה וסולידריות ישראלית אדירה שמארגן מטה משפחות החטופים בשעה 11:00 בבוקר. יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד נענה לקריאה של משפחות החטופים, הכריז על השבתת הזדהות של המשק וקרא לכל העובדים והמעסיקים במשק להצטרף ליוזמה של ההסתדרות, ולקיים עצרות תמיכה במשפחות. 

התנועה הקיבוצית הצטרפה גם כן ליוזמה ואנחנו קוראים ומזמינים את כל הקיבוצים והחברים, התעשייה והפעילויות החקלאיות והעסקיות להשתתף בעצירת הפעילות ולהעצים את הזעקה בעד החזרת אחינו החטופים והחטופות. 

מאות חברות, מוסדות לימוד, רשויות מקומיות וגופים אחרים כבר הודיעו שיצטרפו למיזם בהובלת ההסתדרות ובהם: שטראוס, מטא (פייסבוק ואינסטגרם ישראל), כללית, תנובה, אסם-נסטלה, החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה קולה), אלקטרה, איתוראן, פוקס, פלייטיקה, מגדל, מנורה מבטחים, נעמת, עמל, אשטרום, פרטנר, יס, סלקום, פלאפון, בנק לאומי, בנק הפועלים, בנק דיסקונט, טבע, ישראכרט, ביג, סודהסטרים, אלטמן בריאות רגבה, טבע נאות, נירלט ועוד. 

לחצו כאן לרשימה המלאה של החברות שהצטרפו ליוזמה ושל האירועים המתוכננים ברשויות המקומיות

הוספת תגובה חדשה