דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

התרעננות קלה מהמציאות הקשה

קיבוץ שפיים והתנועה הקיבוצית ארגנו יום בילוי בפארק המים בשפיים בהשתתפות אלפים מיישובי העוטף ושדרות, גבול הצפון וקרית שמונה, ובני משפחות של חטופים
מצפון ומדרום. יום בילוי בשפיים
מצפון ומדרום. יום בילוי בשפיים

באירוע משותף של קיבוץ שפיים והתנועה הקיבוצית, סגר הקיבוץ את פארק המים שלו לקהל הרחב ואירח בו יותר מ-4,000 ילדים, ילדות, נערים, נערות והוריהם שהגיעו מעשרות יישובים מהנגב המערבי ומהדרום בכלל ומיישובי קו העימות בצפון, כמו גם משפחות חטופים, מתנ"ס ילדים משדרות ותושבי קריית שמונה. 

ליאור עידוד, מזכיר קיבוץ שפיים, הסתובב נרגש במהלך האירוע, ואמר אחריו: "יום הכיף הוקדש לכל האנשים ששגרת חייהם שובשה לחלוטין לפני יותר משמונה חודשים. אנו בתקווה מלאה כי השעות האלו ביחד הן בבחינת התרעננות קלה מהמציאות הקשה. במקביל, אנו קוראים לכל תושבי האזור להגיע לחוצות שפיים ביום שישי הקרוב ליריד מיוחד שבו חקלאי הצפון והדרום ימכרו ממרכולתם – כל רכישה ביריד הזה תהווה תמיכה חשובה באחים והאחיות שלנו בצפון ובדרום".

קיבוץ שפיים התגייס כבר מייד לאחר השבת השחורה של שבעה באוקטובר בערבות הדדית מדהימה לצורך הלאומי הדחוף, ומארח מאז את קהילת כפר עזה. תושבי הקיבוץ מתארחים במלון של שפיים, ולאחרונה אף עברו לקראווילות מרווחות במתחם משלהם בשטח הקיבוץ, בכדי שיתאפשרו להם חיים נוחים ככל הניתן עד החזרה הביתה. על כך אומר ליאור עידוד כי "כפר עזה הם כבר חלק מאיתנו. אין כמו הבית, ואין שום סידור שמהווה תחליף לרצונם העז לחזור הביתה, אבל אנחנו נמשיך לעשות כל שביכולתנו כדי להיטיב את שהותם כאן עד שיינתן האות, והם ירגישו בטוחים לחזור לקיבוצם ולקיים שם חיים תקינים".

הוספת תגובה חדשה