דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

חברות וחברי הקיבוצים – תודה

הודעת נתניהו על עצירת החקיקה היא הצלחה אדירה של המחאה: ראשי האופוזיציה באים למו"מ בנפש חפצה במטרה להגיע להסכמות, אם אלה ייכשלו – חוזרים למחאה בכל הכוח
חברות וחברי הקיבוצים – תודה

לאחר שנים-עשר שבועות של מחאה חסרת תקדים בהיקפה כנגד מהלכי חקיקה להחלשת המערכת המשפטית והפיכה משטרית הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "כשיש אפשרות למנוע מלחמת אחים בהידברות - אני כראש ממשלה לוקח פסק זמן להידברות". זו הצלחה אדירה של המחאה.

המחאה הלכה וצברה נפח ועוצמה חסרת תקדים ככל שהתקדמו הדיונים בהצעות החוק בכנסת והתבררה התמונה האמיתית – בכוונת הממשלה להביא לשינויים דרמטיים בשיטת המשטר עד כדי הפיכת ישראל לדיקטטורה. התנועה הקיבוצית לקחה חלק במחאה האדירה כארגון, ואלפים רבים מבין החברות והחברים מכל הקיבוצים הציפו אותה אל כל חלקי הארץ - בהפגנות בצמתים, על גשרים מעל נתיבי תחבורה מרכזיים, בשיירות הרכבים והטרקטורים המרשימות שנעו על צירים, במאות מיצגי מחאה ובהשתתפות בהפגנות הענק בערים הגדולות.

הודעת נתניהו על עצירת החקיקה היא הצלחה אדירה של המחאה העממית, הדמוקרטית, כנגד מהלכי החקיקה הדורסנית של הממשלה. אולם, בכך לא הסתיים תפקידנו ולא הסתיימה המערכה. בשבועות הקרובים נעקוב אחרי המשא ומתן המתנהל בין נציגי הקואליציה והאופוזיציה בחסות נשיא המדינה. נוודא שמתווה ההסכמות שיוצג יישאר נאמן לערכי מגילת העצמאות ושיטת המשטר הדמוקרטית הישראלית - מקור עוצמתה של החברה הישראלית.

תודה רבה לרבבות שלקחו חלק באירוע חסר תקדים בהיקפו בתולדות מדינת ישראל, לקיבוצים ולענפי החקלאות שנענו לבקשות לסייע בלוגיסטיקה ובכלים חקלאיים להעצמת פעילויות המחאה. לכולכם חלק נכבד בהצלחה, גם אם זמנית לעת עתה, בבלימת ההפיכה המשטרית.  

נמשיך לעמוד על המשמר ולהגן על הדמוקרטיה בישראל כחומה בצורה מפני פגיעה אנושה בערכיה הבסיסיים. אין לנו ארץ אחרת!

הוספת תגובה חדשה