דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

"מחבקים את משפחות הנרצחים וכואבים עם קהילות נירים וניר עוז"

במבצע חילוץ נועז ממנהרה בחאן יונס, הוחזרו לארץ גופותיהם של אברהם מונדר ז"ל, יורם מצגר ז"ל, חיים פרי ז"ל ואלכס דנציג ז"ל, ארבעתם מקיבוץ ניר עוז, ויגב בוכשטב ז"ל ונדב פופלוול ז"ל מקיבוץ נירים.
שישה
יהיה זכרם ברוך

הם נחטפו בעודם בחיים, ובבוקר יום שלישי, אחרי יותר מעשרה חודשים בשבי האויב הוחזרו גופותיהם של אברהם מונדר ז"ל, יורם מצגר ז"ל, חיים פרי ז"ל ואלכס דנציג ז"ל, ארבעתם מקיבוץ ניר עוז, וגופותיהם של יגב בוכשטב ז"ל ונדב פופלוול ז"ל מקיבוץ נירים. 

הגופות אותרו במנהרה בחאן יונס במבצע של צה"ל ושב"כ, והושבו לישראל. לאחר מבצע החילוץ, נותרו בשבי חמאס 109 חטופים.

בהודעת אבל של התנועה הקיבוצית נכתב ""מחבקים את משפחות הנרצחים וכואבים עם קהילות נירים וניר עוז בשעתכם הקשה. אנחנו מבקשים להודות לכל המפקדים והלוחמים שסייעו בחילוץ וסגירת המעגל הטרגי, בכך שהביאו את חברינו הביתה לקבר ישראל."

בעניין המשא ומתן לשחרור החטופים אומרת התנועה הקיבוצית "במקביל להצלחה המודיעינית והמבצעית שהביאה לחילוץ גופות החטופים, מתנהל בימים אלה משא ומתן חשוב מאין כמוהו על עסקת חטופים. היינו מעדיפים לא לחתום על עסקה קשה וכואבת עם הרוצחים השפלים שהמיטו עלינו את האסון של שבעה באוקטובר, אולם גם היום חשוב לומר את האמת בקול צלול וברור - לא תהיה אפשרות להחזיר את כל החטופים בלי עסקה. ללא השבת כול החטופים לא ייתכן שיקום מאסון שבעה באוקטובר."

הוספת תגובה חדשה