דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

סיור מזכירות חדשני

מזכירות התנועה הקיבוצית הגיעה ביום ראשון לסיור ב"מרכז פרס לשלום ולחדשנות" בהזמנת מנכ"לית המרכז, אפרת דובדבני
מזכירות התנועה הקיבוצית בצילום קבוצתי יחד עם אפרת דובדבני (במרכז, מאחורי ניר מאיר)
מזכירות התנועה הקיבוצית בצילום קבוצתי יחד עם אפרת דובדבני (במרכז, מאחורי ניר מאיר)

מרכז פרס לשלום ולחדשנות נוסד בשנת 1996 על ידי נשיאה התשיעי של מדינת ישראל, שמעון פרס ז"ל, במטרה לקדם את שגשוגה של מדינת ישראל, לטפח ולהפיץ את החדשנות הישראלית, ולסלול את הדרך לחיים משותפים ולשלום בר קיימא בין כלל אזרחיה, ובינה לבין שכנותיה.

מרבית הביקור התמקד בסיור מודרך במרכז החדשנות של ישראל - מרכז המבקרים הראשון והיחיד מסוגו של החדשנות הישראלית - בו נחשפו חברי וחברות המזכירות לסיפורה הבלתי יאומן של מדינת ישראל, אומת החדשנות, במסע מרתק בהשראת חזונו של שמעון פרס ז"ל. המבקרים זכו לשמוע על חלקו של פרס בקידום נושא החדשנות והפיתוחים הטכנולוגיים, החשיבות הרבה שראה בכך. בנוסף לכך יכלו להתרשם מתצוגה דיגיטלית שהציגה פיתוחים והמצאות ישראליות על ציר זמן ואף להיבחן על כך בתחרות אינטראקטיבית בין קבוצות.

חברי וחברות מזכירות התנועה מתרשמים ממרכז החדשנות
חברי וחברות מזכירות התנועה מתרשמים ממרכז
החדשנות

הביקור הסתיים במפגש עם אפרת דובדבני, מנכ"לית מרכז פרס לשלום וחדשנות, שהתקיים במשרדו של פרס במקום, הצופה אל הים. אפרת סיפרה על הקמת המרכז, פועלו ומטרותיו, ועל הדרך שצעדה לצד פרס בתפקידים שונים מאז שנות ה-90, לאחר רצח רבין, ועד ליום מותו. המשרד נותר כפי שהיה ומוצגים בו מגוון פריטים היסטוריים של פרס, כמו למשל המדליה של פרס נובל לשלום שקיבל. דובדבני שיתפה בכמה אנקדוטות הקשורות לפריטים וחפצים שונים שנמצאים במשרד. לבסוף הצטלמו כולם למזכרת מסביב לשולחן העבודה של פרס. 

מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר: "אני מבקש להודות, בשם חברי המזכירות, לאפרת דובדבני, מנכ"לית המרכז, שהזמינה אותנו לביקור והשקיעה זמן ואנרגיה בכדי לתרום להצלחתו".


הביקור במרכז מתקיים במסגרת סיור מודרך ברכישה מראש דרך האתר בלבד - לחצו כאן לרכישת כרטיסים

הוספת תגובה חדשה