דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

סיכום שנה אגף חינוך

מוזמנים ומוזמנות להתרשם מעיקרי העשייה של אגף חינוך בשנה החולפת
סיכום שנה אגף חינוך

חידשנו ופיתחנו את תחום ההכשרות המקצועיות והאקדמיות בפריסה ארצית, זאת כבסיס ומענה לאתגר כוח האדם ומתוך מטרה ליצור עתודה חינוכית למערכות בקיבוצים. כל זאת באמצעות מערך ההדרכה של אגף החינוך ובשיתוף פעולה עם המכללות האקדמיות.

ביססנו את מקומם של מנהלי החינוך כחלק מהנהגות הקיבוצים, דייקנו את מודל השותפות בין מנהל.ת קהילה- מנהל.ת חינוך – יו"ר הנהלת חינוך, כבסיס קהילתי השומר ומחזק את המענה החינוכי בכל קיבוץ.

הגדלנו את משלחת שנת השירות ב10%, פתחנו מסגרות חדשות להתנדבות ותרומה בחברה הישראלית והענקנו תכנית העשרה משמעותית למשלחת השינשינים.

ליווינו, הדרכנו והכנו: הצבנו את הכנת הנוער בקיבוצים לקראת המיונים לשנת יג' ולצבא כמשימה משמעותית וחשובה למערכות החינוך ולקיבוצים.

התאמנו ודייקנו את המפעלים החינוכיים כך שיהוו תשתיות ארגוניות-חינוכית לעבודת המדריך.ה עם הקבוצה והרחבנו את מספר הקיבוצים שלוקחים חלק פעיל במפעלים אלו.

יזמנו וייצרנו שיתופי פעולה עם משרדי הממשלה הרלוונטיים בכדי להיות חלק ממקבלי ההחלטות המשפיעות באופן ישיר על מערכות החינוך הקיבוציות. ייצגנו את החינוך הקיבוצי תוך מאמץ ליצור התאמות ברגולציה שיסייעו בקיום וטיפוח של מערכות החינוך שלנו.

הוספת תגובה חדשה