דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

עושים את המירב ומעבר לכך

ביום שלישי, 26.4, יתקיים מפגש וסיור בנושא מעורבות חברתית וערבות הדדית בקיבוץ מירב שבעמק המעיינות. הפעילות מתקיימת במסגרת שת"פ בין התנועה הקיבוצית, תנועת הקיבוץ הדתי ומ.א עמק המעיינות לשם קידום המעורבות של הקיבוצים בחברה הישראלית
אתר_אפריל 2022סיור בעמק המעיינות.

מפגש זה הינו המפגש השני שמתקיים השנה כחלק מתכנית ימי הלמידה לקידום צוותי מעורבות חברתית התנועה הקיבוצית ומיועד לכלל ממלאי.ות התפקידים בקיבוצים ולרכזי מעורבות חברתית בפרט.

המפגש יעסוק בפרויקטים החברתיים המתקיימים בקיבוץ מירב, בקיבוץ הדתי ובמ.א עמק המעיינות בתחומים שונים, יחל בסיור ב"בית בגלבוע", "בית מאזן" ו"חקלאות בגלבוע". בהמשך, עדי שגיא, מנהל צמיחה דמוגרפית ומעורבות חברתית בקיבוץ הדתי יספר על העשייה החברתית בקיבוץ הדתי ומיד לאחריו הילה קאופמן, מנהלת מחלקת הרווחה במ.א עמק המעיינות תספר על הפרוייקטים המתקיימים במועצה בתחום העשייה החברתית.

"אני רואה חשיבות רבה בהיכרות עם עשייה חברתית שמתקיימת בקיבוצים ברחבי הארץ, חילוניים ודתיים כאחד. יש לנו המון מה ללמוד זה מזה, והמפגש הוא דוגמא נוספת לעשייה קיבוצית משותפת בחברה הישראלית", אומרת שיר גורן, רכזת צוותי המעורבות החברתית בתנועה הקיבוצית. "אני מזמינה את כל ממלאי/ות התפקידים שעשייה חברתית בוערת בעורקיהם וחשוב להם למצב את ההתנדבות כערך קיבוצי, תוך קידום גאוות היחידה, שייכות וחוסן הקהילתי להגיע למפגש ולסיור ולשאוב השראה לעשייה בקיבוצם".

מוזמנים להירשם כאן

הוספת תגובה חדשה