דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

שי קדם נבחר לתפקיד ראש מינהל תכנון ופיתוח תשתיות במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים

ועדת הבוחנים של נציבות שירות המדינה בחרה השבוע במתכנן התחבורה שי קדם, בן קיבוץ עברון, לתפקיד ראש מינהל תכנון ופיתוח תשתיות במשרד התחבורה. שי קדם שימש עד כה כראש אגף בכיר לתכנון תחבורתי במינהל התשתיות במשרד
שי קדם. צילום: רון רקח
צילום: רון רקח

מינהל תכנון ופיתוח תשתיות במשרד התחבורה עוסק בהיבטי התכנון והביצוע של כלל תשתיות התחבורה היבשתית במדינת ישראל, לרבות כבישים בין-עירוניים, תשתיות תחבורה ציבורית, מסילות רכבת, שבילי אופניים ועוד. כמו כן, המינהל אחראי על כלל חברות התשתית, המהוות את זרועות הביצוע של המשרד, בפרויקטים בהיקפים של עשרות מיליארדי שקלים. בתפקידו החדש, קדם ישמש גם כמפקח הארצי על התעבורה.

קדם (39), מתכנן ערים במקצועו, הצטרף למשרד התחבורה לפני שבע שנים, ובשלוש השנים האחרונות מכהן כמנהל אגף בכיר תכנון תחבורתי, ומוביל את התכנון האסטרטגי של רשת התחבורה בישראל, בדגש על קידום תחבורה ציבורית, תשתיות רכיבה והליכתיות. לקדם תואר ראשון בגיאוגרפיה מהאוניברסיטה העברית (בהצטיינות יתרה), ותואר שני בתכנון ערים ואזורים מהטכניון.

מיכל פרנק, מנכ"לית משרד התחבורה והבטיחות בדרכים: "המינוי הוא נדבך נוסף בחיזוק השדרה הניהולית וההתמקצעות של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים. תפקיד ראש מנהל תכנון ופיתוח תשתיות הוא מהחשובים בשירות המדינה, שחולש על מדיניות התכנון והביצוע של פרויקטיי התחבורה במדינת ישראל. אני סמוכה ובטוחה שהמינוי המקצועי, מתוך שורות המשרד, יאפשר כניסה מהירה לתפקיד מול האתגרים הרבים הנכונים למשרד. אני מאחלת לשי הצלחה רבה".

ראש מינהל תכנון ופיתוח תשתיות הנכנס, שי קדם: "אני נרגש לקבל ליידי את אחד התפקידים הכי חשובים בממשלה בעיני. אני מקווה שאצליח להמשיך ולקדם את השינוי המשמעותי הנדרש במערכת התחבורתית של ישראל, כך שאזרחי ואזרחיות המדינה יוכלו ליהנות מנגישות מיטבית, מהירה ובטוחה למחוז חפצם".

הוספת תגובה חדשה