דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

חברת MyHeritage מחפשת עובדים להרחבת פעילות המעבדה לגילוי קורונה בפתח תקווה

הגל השני של נגיף הקורונה בישראל עדיין נמשך. אנחנו ב-MyHeritage התגייסנו למאבק, והקמנו את אחת המעבדות הגדולות בעולם לבדיקת קורונה, בפתח תקוה. זהו פרוייקט לאומי שאנו מובילים בשותפות מלאה עם משרד הבריאות ובסיוע משרד הביטחון. המעבדה החלה לפעול ב-17 ביוני ומאז כבר ביצעה יותר ממאה אלף בדיקות!

כבר גייסנו למעלה ממאה עובדים, ואנחנו עדיין מגייסים עשרות עובדים נוספים לשם הרחבת פעילות המעבדה, בהקדם האפשרי. שמחנו על ההיענות הרבה של משתמשינו לפנייתנו הקודמת, בעקבותיה קיבלנו כמות גדולה של פניות מצד מועמדים לעבודה. ברצוננו להגיע לעוד מועמדים איכותיים, ולכן אנחנו פונים אליכם שנית.

אם אתם מכירים אנשים מתאימים, שמעוניינים לעבוד קשה ולהיות חלק מצוות מדהים, וליטול חלק משמעותי במאבק נגד הקורונה, נשמח אם תפנו אותם אלינו. נציין, כי המעבדה הוקמה בסטנדרטים לבטיחות ביולוגית מהגבוהים בעולם ואנו מעניקים תנאים מצויינים למתאימים.

המשרה העיקרית הנחוצה לנו כרגע היא Lab Associates - עובדי מעבדה עם ניסיון חלקי או מלא ותואר רלוונטי במדעי החיים/ביולוגיה. אנחנו מגייסים עשרות עובדים כאלה, והגשת המועמדות מתבצעת דרך האתר שלנו. המשרה אינה מיועדות לעובדי מעבדה נוכחיים שכן התחייבנו שלא לגייס עובדים ממערך המעבדות הקיים.

אתם מוזמנים לצפות בסרטון הוידאו המתעד את הקמת המעבדה כדי שתוכלו להתרשם מהמעבדה.

announce2@myheritage.com