דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

פרוטוקול ישיבת מזכירות (בזום) (3/2021) ט"ז באדר תשפ"א, 28.2.2021

ישיבת זום

 

משתתפים: ניר מאיר, הדס דניאלי ילין, גיל לין, יעקב בכר, אילת גלס, גלעד בכרך, ורד טל, דניאלה לבנסארט, ערן ורדון, צחי רם, דן לבנון, עמוס רבין, דבי בראס, עופרי רביב, אבו וילן, מרים דרוק, דגן לוין, זהר ליפקין, יוחאי וולפין, נטע קדם שוורץ, שחר יערי, רמי פלג.

חסרים: אופיר ליבשטיין, הילית בן צבי.

משקיפים: מיכי דרורי, אלי גולדמן, נועה יפת, רועי שבתאי, יאיר פז, לירון אבנת

מוזמנים:
מכללת אורנים - פרופ' עמית שכטר - נשיא, גברי ברגיל - יו"ר, קובי אלדר - מנכ"ל, עידו פריסטה - יועץ משפטי. 
ביטוח בריאות - עו"ד רעות גולדסטין (מחלקה משפטית) ארנון בוכבינדר (מחלקת בריאות)

יו"ר הישיבה: ניר מאיר מזכיר התנועה הקיבוצית

 

על סדר היום:

  1. אישור פרוטוקול ישיבות המזכירות 2/2021 מיום 31.1.21.
  2. מכללת אורנים - תקנון חדש. מוזמנים: צוות הניהול של אורנים
  3. סמינר הקיבוצים - דו"ח מצב - דגן לוין.
  4. אישור התקשרות מחודשת עם "הראל חברה לביטוח" - ביטוח בריאות קבוצתי לחברי התנועה הקיבוצית. מוזמנים: רעות גולדסטין וארנון בוכבינדר.
  5. לקראת הבחירות.

 

החלטות:

1. פרוטוקול 2/2021 מיום 31.1.21 - אושר

 

2. מכללת אורנים

פרופ' עמית שכטר נשיא מכללת אורנים הציג את פעילות המכללה בה לומדים 7,000 סטודנטים ואת האתגרים העומדים בפניה, כמו כן הוסבר הצורך בשינוי התקנון.

סוכם: התקנון הקיים והשינויים המוצעים בו יועברו לחברי המזכירות, בישיבת המזכירות הבאה יתקיים דיון נוסף על פיו יונחו נציגי התנועה בועד המנהל של המכללה כיצד לנהוג.

 

3. סמינר הקיבוצים

דגן תיאר את ההיסטוריה של הפרויקט, הרציונל העומד בבסיסו, השותפים, האילוצים, הקשיים, המגבלות, ההזדמנויות והסיכונים.

תשתית הפרויקט: חלק משטחי הסמינר יועברו לידי יזם, שיבנה במקום מגדלי מגורים. חלק מהתמורות ממכירת דירות המגורים יממנו הקמת קמפוס חדש ומתקדם לסמינר הקיבוצים תחת המבנים הקיימים, והיתרה תועבר לבנקים ולתאגידים הקשורים לתנועה הקיבוצית.

הצדדים פנו למגשר על מנת להתגבר על הקשיים הרבים בדרך למימוש העסקה והגישור מתקדם לאיטו. אנו מקווים כי בתקופה הקרובה נשיג הסכמות שיאפשרו את מימוש הפרויקט והעברת התמורות לזכאים לקראת סוף העשור הנוכחי.

 

4. אישור התקשרות מחודשת עם "הראל חברת לביטוח" - ביטוח בריאות קבוצתי

עו"ד רעות גולדסטין, מנהלת פוליסת הבריאות הציגה לחברי המזכירות את פוליסת הבריאות הקבוצתית, עקרונותיה המושתתים על ערבות הדדית בין הקיבוצים וכן ונתונים עיקריים על הפוליסה.
רעות תיארה בקצרה את תהליך המו"מ ואת עקרי השיפורים בפוליסה בנוסח המעודכן שעתיד להיכנס לתוקף במאי 2021. עלו שאלות מצד חברי המזכירות באשר לאפשרות לתשלום הפרמיה ישירות מהמבוטחים לחברת הראל והוסבר כי חברי הקיבוצים ובני משפחותיהם יכולים להיות מבוטחים באמצעות הקיבוצים אשר מעבירים את התשלום כמקשה אחת לחברת הביטוח עבור כל המבוטחים מאותו קיבוץ. כן הוסבר לשאלת חבר מזכירות כי תושבי הרחבות שאינם בני קיבוץ לא זכאים להיות מבוטחים בפוליסה.

מזכירות התנועה נתנה את ברכת הדרך לצוות ניהול הפוליסה לסיים את המו"מ במתווה שהוצג ואישרה את ההתקשרות המחודשת וחתימת ההסכם עם חברת הביטוח בהתאם לתנאים שהוצגו בישיבה.

 

5. לקראת הבחירות

הדס ילין דניאלי, מנכל"ית התנועה הציגה את הפעילות המתוכננת לקראת הבחירות לכנסת.

חברי המזכירות ברכו על הפעילות וציינו את חשיבותה.

 

ניר מאיר
מזכ"ל התנועה הקיבוצית

קטגוריה