דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הרוח נשבה קרירה, הסתיים עוד משט ברפסודיה

לאחר ביטול המשט של המחזור השני ברפסודיית התנועה הקיבוצית בשבוע שעבר, התגייסה הרוח במלוא עוצמתה לטובת המשט של החזור השלישי שהתקיים השבוע והסתיים בהצלחה

כזכור, מלבד השיט ברפסודה ובניית הרפסודות, עוברים בנות ובני הנוער מעגלי שיח בנושאים הנוגעים לשירות משמעותי בצבא ותרומה ומעורבות בחברה הישראלית, והנושא המרכזי השנה הוא "לבחור נכון", העוסק בבחירות האישיות והקבוצתיות, המעצבות דרך ומהוות הזדמנות לעשייה ותרומה לחברה ובמהי בחירה נכונה. הדוברים הרבים במעגלי השיח התבקשו להציג בחירה אישית שלהם, שהשפיעה על מסלול חייהם, או שגרמה להם לשנות את מה שהיו רגילים לעשות קודם, ומייצגים קשת מגוונת של מעגלי חיים וזהות.

הנושא בא לידי ביטוי במפרש הרפסודה ומהווה הזדמנות לברור ובחירה קבוצתי מה יצויר על המפרש, בחירה שתייצג בחירה ברמה אישית ובין אם הבחירה מתייחסת לחברת הנעורים שלהם, לקיבוץ או ליישוב ממנו באו או בחירה המתייחסת לחברה הישראלית כולה.

את הפיקוד על טורנירי הספורט לקח צחי רם הבלתי נלאה, רכז אזור הנגב המערבי בתנועה הקיבוצית, ושיתופי גם הוא. בתחרות הכדורעף במקצה הנערים זכתה הקבוצה מרמת יוחנן לאחר שגברה בגמר על הקבוצה של גדות. מקצה הנערות של הכדורעף שחזר את אותו הגמר בדיוק עם אותו קיבוץ מנצח - רמת יוחנן במקום הראשון וגדות בשני. בתחרות הקטרגל זכתה הקבוצה מדפנה לאחר ניצחון בגמר על אשדות עקב איחוד. צחי מבקש להדגיש כי שני המינים יכולים לשחק יחדיו ואין מניעה מגדרית, הסיבה לקיום שני מקצים בכדורעף היא לאור בקשות חניכים בעבר.

מוזמנים להתרשם גם הפעם מסיכום המשט ממעוף הרחפן. 

לצפייה באלבום התמונות של המחזור השלישי ברפסודיה 2022 של התנועה הקיבוצית - לחצו כאן

 

הוספת תגובה חדשה