דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

יום העצמאות בסימן תפילה לחזרת החטופים

קיבוצים רבים נצבעו צהוב, הצבע המזוהה עם מטה משפחות החטופים, והתאימו את תכני יום העצמאות למצב הרוח הלאומי, ובמרכזו - התפילה לחזרת החטופים כי 'אין עצמאות כל עוד הם לא בבית'. צפו בסרטון שהכנו ומרכז את היוזמות מהקיבוצים

יום עצמאות שונה עבר עלינו השנה. המסורת אמנם נשמרה וכל קיבוץ עשה לעצמו מסיבה, ססגונית יותר או פחות, אך התוכן והאווירה היו מותאמים למצב הכללי שלנו מאז שבעה באוקטובר, מאז הטבח בנגב המערבי, המלחמה, פינוי עשרות קיבוצים בדרום ובצפון, עשרות אלפים עקורים מבתיהם, ומעל הכול - הימצאם בשבי האויב של 132 מאחינו ואחיותינו.

כל קיבוץ מצא לעצמו את השילוב המתאים והנכון לו איך לציין בגאווה יום ההולדת למדינה, וגם לבטא את התפילה העמוקה לחזרת החטופים הביתה. במטה התנועתי לשחרור החטופים לוקחים חלק גם נציגי כמאה קיבוצים שהוציאו לפועל יוזמות שטח מגוונות שהוציאו לפועל חברות וחברים, ילדים ובני נוער, חלקן בתוך הקיבוץ, בכניסה אליו, בצומת הקרוב ועל גדר המקיפה אותו. התפילה לחזרת החטופים נכחה בתכני ההופעות והברכות במסיבות יום העצמאות, והצהוב - צבעו של מטה מאבק משפחות החטופים – הופיע על ביגוד המופיעים, התפאורה, צבעי הבלונים שהתעופפו לשמיים, לשמחתם של הילדים, ובעוד שורה ארוכה של פעילויות ומיזמי העלאת המודעות לנושא, שהוציאו לפועל חברות וחברים, ילדים ובני נוער בקיבוצים.

תגובות

נציגות גבעת חביבה במצעד הנכבא
קבוצת חברי קיבוצים
מזועזעים מהופעת אנשי מדיה בכירים של גבעת חביבה במצעד הנכבא . בושה לארגון ולחבצלת שעוכרי ישראל עובדים בארגון הזה. יריקה ישירה בפרצוף של המדינה ובזכר חללינו והנרצחים הרבים.
https://www.facebook.com/share/p/knL5YtypG9AgE8iT/?mibextid=oFDknk

אנא העבירו את המסר למנהלי הארגון

הוספת תגובה חדשה