דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

רק לב של ילד זוכר הכל

"זוכר הכל" הוא שיר חדש של עילי בוטנר וילדי החוץ המבוסס על זיכרונות הילדות של עילי מהקיבוץ בו גדל. את השיר מוביל תום גפן, בן קיבוץ דורות, שזהו השיר הראשון אותו הוא מבצע כסולן בהרכב ילדי החוץ. הקליפ צולם בשבילי עין כרמל, הקיבוץ בו גדל בוטנר ומשתתפים בו האבות האישיים של כל אחד מחברי ההרכב : יונה בוטנר, אורי גפן, שמעון שרגאי ושלומי גולד

'זוכר הכל' הוא סינגל רביעי שיוצא בשנת העשור של ההרכב. "לאורך השנים, ולרוחב השירים, אני חוזר לבקר את המאורעות והאנשים אשר עיצבו אותי", מספר בוטנר, "כולם חלק מזיכרונות אשר צבעו, ולעיתים אף הסתירו את נוף ילדותי. ככל שאני מתבגר כך גם גדל האומץ לחשוף את הפצעים. הכמיהה המתמשכת הזו – לשתף את קהל המאזינים - כנראה נובעת מהרצון למצוא אנשים אחרים עם סיפורים דומים. אבל זה הרבה מעבר לכך – השירים הם הכלי שלי לקבל את אשר ארע, להתבונן ממרחק הזמן ולהשלים עם זה, להירפא".

"'זוכר הכל' הוא מהשירים האישיים ביותר שכתבתי, הפנייה בשיר היא ישירות לאבא שלי, הפנייה בעקיפין היא לכל אבא. חשוב לזכור שלפעמים הדברים הפשוטים ביותר – כמו לצפות יחד במשחק כדורגל – הם בבחינת רגעים בלתי נשכחים עבור ילד - שזוכר הכל", מסביר בוטנר.

צפו בקליפ

הוספת תגובה חדשה