דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

אבשלום (אבו) וילן הודיע על סיום תפקידו כמזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל

וילן (נגבה), מכהן בתפקיד כ-14 שנים. ההחלטה על מחליפו תתקבל בישיבה הבאה. מזכ"ל התנועה הקיבוצית ניר מאיר: "אבו ניווט את ההתאחדות ביד בוטחת ואחראית בשנים סוערות לחקלאות ולחקלאים"
ניווט את הספינה ביד בוטחת. אבו וילן נושא דברים בוועידת התנועה הקיבוצית החמישית. צילום: דנה בר-און
"ניווט את הספינה ביד בוטחת". אבו וילן נושא דברים בוועידת התנועה הקיבוצית החמישית. צילום: דנה בר-און

אבשלום (אבו) וילן הודיע בישיבת מזכירות התאחדות חקלאי ישראל האחרונה על סיום תפקידו כמזכ"ל ההתאחדות. וילן, חבר קיבוץ נגבה מכהן בתפקיד כ-14 שנים. לפני כן כיהן כחבר כנסת מטעם מרצ במשך עשור ועמד בראש הלובי החקלאי, לאחר שהיה שלוש שנים בתפקיד מזכ"ל הקיבוץ הארצי.

התאחדות חקלאי ישראל, ארגון הגג של חקלאי ישראל, מאגדת בתוכה את תנועות ההתיישבות ואת ארגוני המגדלים הענפיים. יו"ר ההתאחדות הוא מזכ"ל תנועת המושבים, עו"ד עמית יפרח. מזכירות ההתאחדות קיבלה את בקשתו של וילן, והמועמד להחליפו, אורי דורמן מהמושבה קדמת צבי, התארח בישיבה והציג את עצמו ואת קורות חייו ויכולותיו. לא נערכה הצבעה בעניין מינוי של דורמן וההחלטה תתקבל בישיבת המזכירות הבאה.

מזכ"ל התנועה הקיבוצית ניר מאיר הודה לאבשלום וילן על מילוי התפקיד המורכב, בימי סערה ושרב, תוך עמידה איתנה וגאה על משמר החקלאות וחקלאי ישראל. "אבו ידע לנווט אותנו ביד בוטחת ואחראית בשנים סוערות לחקלאות ולחקלאים ונעזר בניסיונו הרב להוביל אותנו ביחד - התנועות והארגונים - על מנת לאפשר לחקלאות הישראלית לצלוח מכשולים ולשגשג", אמר מאיר.

הוספת תגובה חדשה