דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

אגף החינוך בתנועה הקיבוצית פועל ליישום סבסוד מעונות בחינוך הקיבוצי

"נלמד מה הן הדרישות הנגזרות מההחלטה וזאת על מנת שנזכה ליהנות מן התכנית, מבלי לוותר על החינוך הקיבוצי"
                             יבת העיתונאים לחשיפת התוכנית הכלכלית, השבוע

שר האוצר, משה כחלון, הציג כידוע באמצע השבוע את תוכניתו הכלכלית לשנתיים הקרובות, תחת הכותרת: 'נטו משפחה – הכסף חוזר לציבור'. חלק מהתוכנית נוגע לסבסוד צהרונים החל משנת הלימודים הקרובה– ספטמבר 2017.
עם פרסום התוכנית התארגנו אנשי אגף החינוך בתנועה הקיבוצית ללמידת הסעיפים הנוגעים לסבסוד מערכות החינוך מגיל שלוש ועד כיתה ג' (כך על פי כללי המדינה), כך שגם חברות וחברי הקיבוצים יוכלו ליהנות מהחזר כספי זה.
לפי משרד האוצר, התכנית, שעלותה כארבעה מיליארד שקל בשנה ולא תחרוג ממסגרת התקציב, צפויה לחסוך אלפי שקלים בשנה לכל משפחה.
ראשת אגף החינוך, ד"ר גבי אסם: "כמו במקרים קודמים, אנחנו משלבים ידיים עם המועצות האזוריות ופועלים בקשר טוב עם אגף למעונות יום במשרד הכלכלה (תמ"ת) על מנת שחברי הקיבוצים יזכו גם הם לסבסוד בחינוך. אנו רואים חשיבות בשילוב מערכות החינוך החברתי בקיבוצים במסגרת סבסוד הצהרונים. המערכות שלנו נותנות מענה חינוכי קהילתי לילדי הקיבוצים ומשפחותיהם מזה שנים, כל השנה, במקצועיות, במסירות וכמענה לצורכי הילדים וההורים. צוות "שבילים" פועל במיידי לבחינת מרכיבי התכנית הכלכלית "נטו משפחה", אנו נלמד מה הן הדרישות הנגזרות ממנה וזאת על מנת שנזכה ליהנות מן התכנית, מבלי לוותר על החינוך הקיבוצי. אנו מתחייבים לעדכן במידע ובתובנות שיקדמו את השתלבותנו בתכנית הכלכלית". 

הוספת תגובה חדשה