דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

אורי דורמן נבחר לתפקיד מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל

דורמן מביא עימו ניסיון ניהולי עשיר, כיהן בעבר, בין היתר, כיו"ר מועצת הפירות, יו"ר משקי הגליל העליון, יו"ר מי גולן, מנהל מו"פ צפון ומכון מיגל, והוביל עשרות קיבוצים מתפקיד יושב הראש. התאחדות חקלאי ישראל מייצגת את תנועות ההתיישבות וארגוני המגדלים המקצועיים
אורי דורמן. ניסיון ניהולי עשיר
אורי דורמן. ניסיון ניהולי עשיר

מזכירות התאחדות חקלאי ישראל בחרה ביום רביעי את אורי דורמן לתפקיד מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל. דורמן, יליד קיבוץ גבעת ברנר וממקימי המושבה קדמת צבי שברמת הגולן, נושא באמתחתו ניסיון ניהולי עשיר במגזר החקלאי בכלל ובקיבוצי בפרט. בתפקידיו האחרונים כיהן כיו"ר החברה לפיתוח הגליל ומשקי הגליל העליון, יו"ר מכון המחקר מיגל, מנכ"ל ק.מ.ה, והובלת שלושה קיבוצים מתפקיד יושב הראש, תפקיד אותו מילא בעשרות קיבוצים במהלך שני העשורים האחרונים.

לפני כן, או במקביל, כיהן דורמן בשורת תפקידים שהקנו לו ידע רב במגזר החקלאי, וביניהם מנהל תחום חקלאות צמח מפעלים (חלקי) ויו"ר צמח בננות, יו"ר הנהלת "מי גולן", מנכ"ל מו"פ צפון, יו"ר מועצת הפירות, מנהל מחקר ופיתוח רמת הגולן ורכז הועדה החקלאית של רמת הגולן. ניסיונו הניהולי בקיבוצים כולל גם ליווי וייעוץ אסטרטגי לקיבוצים ואגודות שיתופיות, היכרות עם הגורמים הפועלים בהתיישבות, בכלל המגזר החקלאי, עם ארגוני מגדלים, משרדי ממשלה, רשות מקרקעי ישראל והמוסדות הלאומיים, וכמו כן ייזום והובלת תהליכי פיתוח עסקי, שותפויות והסדרי חובות.

מזכ"ל התנועה הקיבוצית ניר מאיר ברך את אורי דורמן על היבחרו, ואמר "אני מכיר את אורי שנים ארוכות. הוא מילא שורה ארוכה של תפקידים חשובים. כמי שמכיר את התאחדות חקלאי ישראל - המייצגת את כל תנועות ההתיישבות וכל ארגוני החקלאים, ומכיר את האתגרים העומדים בפניה, אני מאמין שאורי הוא האיש הנכון לתפקיד. הוא נכנס לנעליו הגדולות של אבו וילן, שהוביל וניווט בהצלחה את ההתאחדות, ואנחנו נהיה שם לסייע לו. הצלחתו היא הצלחתנו".

הוספת תגובה חדשה