דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

איך נקיים שיחות מקוונות משמעותיות בימים של ריחוק חברתי?

אנחנו מזמינים אתכם.ן, ממלאות/י תפקידים בקיבוצים, להכשרה מקוונת בת שני מפגשים שתרחיב את ארגז הכלים והמיומנויות המקוונות, ותסייע לכם.ן להנחות ולהוביל שיחות עם הנהלות, צוותים ועם הקהילה. הצטרפו אלינו לשני מפגשים ב- ZOOM בהם תרכשו כלים ופרקטיקות להנחיה והובלה של מפגשים מקוונים
איך נקיים שיחות מקוונות משמעותיות בימים של ריחוק חברתי?

השימוש במערכות העברת מסרים מרחוק, כגון Zoom, לצרכי ניהול ישיבות, פרזנטציות והדרכות הופך להיות יותר ויותר נפוץ בשל משבר הקורונה. לצד היתרונות שיש במצב זה, קיימים גם אתגרים חדשים עבור המציגים: אין אינטראקציה ישירה, יש צורך להצטייד בציוד טכני ולתפעל אותו ואת התוכנה במתכונת שלא היינו רגילים אליה בעבר, קושי להפעיל בצורה אפקטיבית את שפת הגוף ואת קשר העין מול המצלמה, קשה יותר לרתק את הקהל ועוד.

אז איך בכל זאת אפשר להפוך פגישות ופרזנטציות און ליין למרתקות ואפקטיביות, כאשר אנחנו יודעים שרק 10% מהמסר תלוי בתוכן המילולי וכל השאר תלוי בשפת הגוף ובטון הדיבור?

מיני סדנא זו באה במטרה לתת כלים ליושבי ראש, מנהלי קהילה, ראשי ועדות ובכלל כל מי שבקיבוץ מנחה ישיבה או מעביר הדרכות ופרזנטציות באמצעות מערכות העברת מסרים מרחוק, על מנת למקסם את יכולות הכלי וליצור פרזנטציות והדרכות אפקטיביות ומעניינות במידה המרבית. המפגשים יתקיימו בסוף דצמבר ותחילת ינואר - בתיאום עם המשתתפים. משך כל מפגש שעתיים. 

מחיר: מפגש בודד 150 ש"ח | שני מפגשים 300 ₪

לפרטים נוספים על סדנת ההכשרה: לחצו כאן

למידע נוסף והרשמה פנו לשלומית צימרינג: hr@tkz.co.il • 052-5017232 

הוספת תגובה חדשה