דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

בעקבות יום השיבוש נדחה יום החקלאות בכנסת

על רקע השיבושים ומגבלות התנועה שתוכננו ב"יום השיבוש" שהתקיים שנערך בשלישי, החליטו ראשי השדולה החקלאית בכנסת לדחות את יום החקלאות המסורתי שתוכנן להתקיים באותו יום במשכן. הודעה על מועד חלופי ליום החקלאות תימסר בהמשך

דיון בוועדת הכלכלה של הכנסת במסגרת יום החקלאות בעבר
דיון בוועדת הכלכלה של הכנסת במסגרת יום החקלאות בעבר

במסגרת היום היו צפויים להתקיים דיונים בוועדות הכנסת בענפי החקלאות השונים ממגוון היבטים, אירוע מרכזי באודיטוריום הכולל דברי ברכה והענקת תעודות הוקרה על ידי שר החקלאות וחברי השדולה לשישה חקלאים פורצי דרך על פעילות לטובת קידום החקלאות הישראלית בהווה ולעתיד, ולבסוף, ציון הנושא בישיבת מליאת הכנסת. כל אלו כאשר לאורך כל היום מוצגות במשכן תערוכות של מחקרים ופיתוחים חדשניים בענפי החקלאות.

בהודעה שפרסמו יושבי ראש השדולה החקלאית, חברי הכנסת אלון שוסטר, רם בן ברק, מטי צרפתי הרכבי, ששון גואטה, מיכאל ביטון וניסים ואטורי, נכתב:
"על רקע השיבושים ומגבלות התנועה הצפויים להתקיים ברחבי הארץ ביום שלישי 11.7 ועל מנת להבטיח שיום החקלאות יהיה יום משמעותי, מכובד ופורה שכל מי שחפץ בכך יוכל להשתתף בו ללא קושי, הוחלט, לאחר התלבטויות רבות ודיונים בין כל השותפים להובלת יום זה, לדחות את יום החקלאות.

אנחנו מודעים היטב לכך ששינוי זה משבש תכניות של רבים מכם שהתכוננו ליום זה ותכננו להגיע לירושלים ומתנצלים על כל אי נוחות שנגרמה. נשמח מאוד לראות את כולכם ביום החקלאות במועד החדש שייקבע לו. הודעה על מועד חלופי ליום החקלאות תימסר בהמשך".

 

הוספת תגובה חדשה