דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

דרושות: מתפרות לתפירת שמיכות מרגוע לנפגעי טראומה אירועי השבעה באוקטובר

התנועה הקיבוצית יצאה בחודשים האחרונים בפרויקט לתפירת שמיכות כבדות להפגת חרדה ומתח לילדים ומבוגרים הסובלים מטראומה מאז ה-7.10 ותחילת המלחמה. על פי מחקרים השימוש בשמיכות כובד בקרב אנשים המתמודדים עם פוסט טראומה מקל עליהם להירגע ומסייע משמעותית להירדמות ולשינה איכותית
המתנדבים המסורים חותכים בדים לשמיכות הכבדות במרלוג התנועתי. מחפשים תופרים ותופרות נוספים ונוספות
המתנדבים המסורים חותכים בדים לשמיכות הכבדות במרלוג התנועתי. מחפשים תופרים ותופרות נוספים ונוספות

במרכז הלוגיסטי התנועתי הממוקם במתחם "גרנות" בין גן שמואל לפרדס חנה, החלו לפני מספר חודשים בפרויקט רחב היקף נוסף לעזרת נפגעי השבעה באוקטובר - תפירת 1000 "שמיכות כובד", וחלוקתן לנפגעי מתקפת הטרור הסובלים מפוסט-טראומה. לפרויקט שותף ארגון TOM (מיזם טכנולוגי חברתי ישראלי-גלובלי, הפועל לפיתוח והפצה של פתרונות טכנולוגיים המיועדים לאנשים עם מוגבלויות ואנשים בגיל השלישי) והחלוקה מבוצעת על ידי עמותת נט"ל ולפי רשימות של מחלקות רווחה ברשויות המקומיות.

משקלה של "שמיכה כבדה" נע בין 6-9 ק"ג ומשתמשים בה כבר במספר מוקדי עימות בעולם, שם נדרש לתמוך רגשית בנפגעי טראומה. המטרה היא ליצור כובד על הגוף, המעניק מעין תחושה של עיטוף ואפקט של “מרחב בטוח” המשפיע על הרפיית השרירים ומערכת העצבים ומגביר את ייצור ההורמון המלטונין בגוף שמקצר את משך זמן ההירדמות ומשפר משמעותית את איכות השינה והתפקוד ביום שלמחרת. החומר לשמיכות שנתרם על ידי מפעל פולירם מקיבוץ רמת יוחנן נארז במרלוג בעזרתם של מתנדבים מסורים ועובר למתנדבות ומתנדבים לתפירת השמיכות. 

לטובת הפרויקט התנדבו מספר מתפרות בקיבוצים ובחיפה וגם תופרים ותופרות ביתיים, אך לצורך הכנת כל השמיכות יש צורך בהירתמות של מתפרות נוספות - בקיבוץ, בעיר או בכפר. החומרים יסופקו באופן שוטף מהמרלוג למתפרות.

צרו קשר - 048333265 / Marlog.tkz@gmail.com

הוספת תגובה חדשה